Sari la conținut
Forum Roportal
lllucci

Obligatii de serviciu

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Ce ati face daca la locul de munca vi s-ar impune anumite lucruri,cu care voi nu sunteti de acord.De exemplu eu lucrez ca frizerita si mi s-a impus de catre patroana salonului sa ma vopsesc si sa ma machiez.Imi place sa ma machiez discret si sa nu imi vopsesc parul,dar a trebuit sa schimb deocamdata acest lucru.E normal?Mai sunt fete care lucreaza in saloane?Asa se impune de obicei pentru imaginea salonului?

Editat de lllucci

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma uit la cum are parul persoana care se ocupa de parul meu. Nu stiu, din instinct. Ma gandesc ca daca ea umbla nepieptanata mie ce bine ar putea sa-mi faca?

 

 

Dar mi se pare exagerat sa iti ceara asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e exagerat ce ti s-a cerut, avand in vedere locu de munca.

subscriu lace-a zis Tina.

 

eu presupun ca esti mai frumoasa cu noul look.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E ca si cum ai lucra ca ofiter front desk (cum se zice acum) si te-ai duce la serviciu imbracata sport. E logic ca seful iti va cere la un moment dat sa te imbraci mai elegant, sa te aranjezi... pana la urma esti un fel de imagine a firmei.

 

Si da, si eu ma uit la parul coafezei, ori de cate ori ma duc sa ma tund.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as fi de acord sa-mi vopsesc parul. Parul meu, spre exemplu, e fragil, l-am vopsit de doua ori in viata, se arde foarte usor, e greu de tinut lung, nu vreau sa-l vopsesc si sa-i fac mai mult rau.

Sunt de acord sa ma tund, sa-l aranjez cum vrea sefa, sa arat bine, sa ma machiez, dar sa ma vopsesc nu. Doar daca imi asigura ea tratament de intretinere pt par, dupa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Asa se impune de obicei pentru imaginea salonului???