Sari la conținut
Forum Roportal
Dimineata

Cartea care arata ca IIsus si nu Moise e salvatorul omenirii

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Pentru sectele ce vor sa mearga la legea cea veche.

Aici e cartea de care zic:

http://www.librariabucuresti.com/Carti-Car...Satana-4307.htm

Nu am gasit-o decat in engleza pe web .

Aici se poate citi in engleza:

http://www.hiddenmysteries.com/freebook/ad...adamevetoc.html

Ce zice cartea asta in Romaneste?

Pai cartea asta zice ca Adam si Eva au fost izgoniti din rai. Apoi zice ca a vnit Cuvantul lui Dumnezeu cu promisiunea ca va salva pe Adam si Eva in 5500 de ani deci in tinpul in care a ajuns IIsus:

Ia cititi aici:

Chapter III

Concerning the promise of the great five and a half days.

1 God said to Adam, "I have ordained on this earth days and years, and you and your descendants shall live and walk in them, until the days and years are fulfilled; when I shall send the Word that created you, and against which you have transgressed, the Word that made you come out of the garden, and that raised you when you were fallen.

2 Yes, the Word that will again save you when the five and a half days are fulfilled."

3 But when Adam heard these words from God, and of the great five and a half days, he did not understand the meaning of them.

4 For Adam was thinking there would be only five and a half days for him until the end of the world.

5 And Adam cried, and prayed to God to explain it to him.

6 Then God in his mercy for Adam who was made after His own image and likeness, explained to him, that these were 5,000 and 500 years; and how One would then come and save him and his descendants.

7 But before that, God had made this covenant with our father, Adam, in the same terms, before he came out of the garden, when he was by the tree where Eve took of the fruit and gave it to him to eat.

8 Because, when our father Adam came out of the garden, he passed by that tree, and saw how God had changed the appearance of it into another form, and how it shriveled.

9 And as Adam went to it he feared, trembled and fell down; but God in His mercy lifted him up, and then made this covenant with him.

10 And again, when Adam was by the gate of the garden, and saw the cherub with a sword of flashing fire in his hand, and the cherub grew angry and frowned at him, both Adam and Eve became afraid of him, and thought he meant to put them to death. So they fell on their faces, trembled with fear.

11 But he had pity on them, and showed them mercy; and turning from them went up to heaven, and prayed to the Lord, and said; --

12 "Lord, You sent me to watch at the gate of the garden, with a sword of fire.

13 But when Your servants, Adam and Eve, saw me, they fell on their faces, and were as dead. O my Lord, what shall we do to Your servants?"

14 Then God had pity on them, and showed them mercy, and sent His Angel to keep the garden.

15 And the Word of the Lord came to Adam and Eve, and raised them up.

16 And the Lord said to Adam, "I told you that at the end of the five and a half days, I will send my Word and save you.

17 Strengthen your heart, therefore, and stay in the Cave of Treasures, of which I have before spoken to you."

18 And when Adam heard this Word from God, he was comforted with that which God had told him. For He had told him how He would save him.

Un capitol intreg , numarul 3 e dedicat promisiunii lui Dumnezeu ca va veni Cuvantul lui Dumnezeu si va salva omenirea. Vedeti ca aici e chieia. CUVANTUL LUI DUMNEZEU VA VENI. Cine va veni? CUVANTUL LUI DUMNEZEU VA SALVA OMENIREA.

ATI INTELES?

Pai daca e cuvantul lui Dumnezeu NU E MOISE. Cine asteapta de la Moise salvarea e in gresala si nu stie ce face.

DE CE MOISE NU E CUVANTUL LUI DUMNEZEU:

Din aceasta carte aflam ca Adam si Eva au fot creati de Cuvantul lui Dumnezeu deci Cuvantul lui Dumnezeu exista atunci. In Biblie in Geneza 15:1 adica in Torah Geneza 15:1 vedem ca Moise scrie despre Cuvantul Lui Dumnezeu, si nu zice eu sunt. Ia sa vedem Geneza 15:1

"Capitolul 15

1. După acestea, fost-a cuv

Editat de Dimineata

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca si crestini ortodocsi si ca romania trebuie sa ne rugam pentru fiecare, indiferent de natie, timp, spatiu sa fie adus de Dumnezeu la Mantuire, Viata Vesnica si Botez, la dreapta credinta ortodoxa.

Partajează acest post

Link spre post

Am auzit despre o lege in New Jersey care da dreptul oamenilor sa implanteze fetusi si apoi inainte de nastre sa-i macelareasca. Ce fel de lege o fi si asta?

Partajează acest post

Link spre post
Am auzit despre o lege in New Jersey care da dreptul oamenilor sa implanteze fetusi si apoi inainte de nastre sa-i macelareasca. Ce fel de lege o fi si asta?

O lege "normala"... pe pamant.

Ca si crestini ortodocsi si ca romania trebuie sa ne rugam pentru fiecare, indiferent de natie, timp, spatiu sa fie adus de Dumnezeu la Mantuire, Viata Vesnica si Botez, la dreapta credinta ortodoxa.

Corect. permiteti-mi va rog un mic amendament. Eu i-as chema la Hristos, la Dumnezeu nu la ortodoxie. Nu religia te mantuie.

Editat de Chirila Carol

Partajează acest post

Link spre post

In profetiile crestine zice ca pana si copii lui Avraam se vor intoarce la credinta ortodoxa. Cred ca Dumnezeu i-a si iertat deja, problema e cand se vor ierta singuri. Am vazut un film cu doi oameni unul a facut o greseala si altul a ramas in carucior. cei din carucior i-a zis, eu te-am iertat de mult , tu cand ai de gand sa te ierti si sa termini cu prostiile?

Partajează acest post

Link spre post
In profetiile crestine zice ca pana si copii lui Avraam se vor intoarce la credinta ortodoxa. Cred ca Dumnezeu i-a si iertat deja, problema e cand se vor ierta singuri. Am vazut un film cu doi oameni unul a facut o greseala si altul a ramas in carucior. cei din carucior i-a zis, eu te-am iertat de mult , tu cand ai de gand sa te ierti si sa termini cu prostiile?

Daca priviti termenul de ortodox = drept credincios sunt de acord.

Cine nu crede ca Hristos este salvatorul omenirii si crede ca Moise e salvatorul omenirii?

Care este profetia despre care vorbiti? textul pe care il citati la inceput mi se pare nereal si greu de crezut. trebuie sa existe mai multe izvoare care vorbesc despre asta pt a crede.

Editat de Chirila Carol

Partajează acest post

Link spre post

Prima carte a lui Adam si Eva ar trebui sa fie scrisa de Set fiul lor. Desi cand aceasta carte a aparut existau putini oameni, totusi ea ar trebui mentionata in istorie ceea ce s-a intamplat. Ar trebui sa o aiva si evreii intre cartile lor caci ei noteaza cam totul. Despre profetia cu intoarcerea evreilor la Crestinismul ortdox am impresia ca e in Biblie dar oricum am citit intr-o carte a parintelui Arsenie Boca.

Editat de Dimineata

Partajează acest post

Link spre post
Ce vroiam sa spun e ca copiii Vechii Legi vor fi iertati daca cer iertare.

.....leganatul colacilor din care lege face parte ?.....veche sau noua ?.... :roll:

Partajează acest post

Link spre post
Prima carte a lui Adam si Eva ar trebui sa fie scrisa de Set fiul lor. Desi cand aceasta carte a aparut existau putini oameni, totusi ea ar trebui mentionata in istorie ceea ce s-a intamplat. Ar trebui sa o aiva si evreii intre cartile lor caci ei noteaza cam totul. Despre profetia cu intoarcerea evreilor la Crestinismul ortdox am impresia ca e in Biblie dar oricum am citit intr-o carte a parintelui Arsenie Boca.

Misto . Arsenie Boca egalul lui Moise :roll:

Partajează acest post

Link spre post

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum