Sari la conținut
Forum Roportal
Mashime

Se vor reduce materiile scolare?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Eu sunt eleva in clasa a V-a si am aflat ca s-ar putea intampla un lucru ingrozitor si anume ca materiile se vor reduce substantial. La inceput am crezut ca este doar un zvon, dar din ce in ce mai multi afirma acest lucru. Desigur, cadre didactice. N-as fi de acord sa mai ramana 6-7 materii. Am aflat ca cele ramase vor fi: limba materna, matematica, o limba straina, religie, sport, si stiinte (date cu "pipeta", iar printre acestea se numara si istoria, geografia, biologia etc.)

Credeti ca, intr-adevar, se va recurge la aceasta procedura? Sunteti de acord?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce vocabular ai pt clasa a V-a :spiteful:

Elevii de obicei se bucura cand au mai putin de invatat. Pe tine de ce te ingrozeste?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
N-as fi de acord sa mai ramana 6-7 materii. Am aflat ca cele ramase vor fi: limba materna, matematica, o limba straina, religie, sport, si stiinte (date cu "pipeta", iar printre acestea se numara si istoria, geografia, biologia etc.)

 

 

Acum c

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte posibil, atata timp cat la conducere vor fi persoane care doresc doar mase inculte, usor de manipulat. Copiii parlamentarilor pot urma scoli particulare, iar cei saraci nu trebuie decat sa stie sa stranga un surub cu o cheie si apoi sa mearga acasa si sa stea cu o sticla in mana si sa asculte manele.

Oricum, toate noutatile ce vizeaza invatamantul sunt orientate spre scaderea calitatii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cele zise de Erena + desen, cultură civică, lucru manual şi latină (latina doar

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri