Sari la conținut
Forum Roportal
GaradrielS

Orice sfat, cat de marunt ar fi, am nevoie de el

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salut, numele meu este Gabriel, am 17 ani si sunt elev. De un an de zile sunt indragostit orbeste de o colega. La inceput nu am vrut sa accept asta pentru ca nu credeam in dragoste si nu as fi vrut sa am o relatie serioasa cu ea; asa ca am incercat sa o uit dar nu am putut...deci aveam inca un motiv sa astept cu nerabdare vacanta de vara, doar ca sa nu o vad; insa nici in timpul verii nu puteam sa o scot din minte, sa nu ma mai gandesc la ea atunci cand mancam, ma culcam sau ma trezeam si miam dat seama ca intradevar o iubesc. Anul scolar a inceput si sentimentele mele pentru ea cresteau din ce in ce mai tare pentru ca o vedeam in fiecare zi; asa ca mam decis sai zic ce aveam pe suflet, mam dus la ea, in momentul acela a inchis celularul si am intrebato cu cine a vorbit. Mia spus ca a vorbit cu prietenul ei... as fi vrut sa fiu fulgerat, impuscat, ucis de cel mai mare criminal din lume, insa in ziua aceea am putut sa o uit. Dar minunea nu a durat mai mult de 3 zile si toate sentimentele pentru ea sau intors inapoi, mai puternice ca niciodata. Miam zis ca trebuie sa fac ceva ce sa observe, sa renunt la ceva, un compromis asa ca miam tuns pletele pe care nu mi leam tuns nici la amenintarile parintilor , nici la rugamintile prietenilor si rudelor; si am observat ca ma priveste altfel, insa miam dat seama ca nu schimbasem mai cu nimic situatia, ea inca avea prieten. Am incercat sa o uit in continuare, nu am putut, asa ca mam decis sa astept ziua de 14 februarie si sai fac un cadou, o declaratie, nu imi pasa ca are prieten sau nu. Iam facut cadoul si mia spus ceva ce nu as fi vrut sa aud vreodata: ca ma intelege, stie prin ce trec pentru ca sa despartit de prietenul ei si si ea a suferit foarte mult si ca nu ma vede mai mult decat un prieten pentru ca suntem colegi si sa incerc sa merg mai departe. Genul asta de gandire il urasc(cum ca