Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna,sunt Diana am 23 de ani si sunt din Bucureşti. Problema mea este urmatoarea:am cunoscut acum 4 luni la locul de munca(sunt asistenta medicala), pe M,medic pediatru, un tip de 30 de ani care a facut o adevarata pasiune pt mine(asta sustine el...).mi-a spus de cateva ori ca s-a indragostit de mine la prima vedere.... Nu i-am acordat mare atentie, am crezut mereu ca e doar o strategie pt a ma cuceri si l-am respins intr-o maniera subtila dandu-i de inteles ca nu ma intereseaza ca potential partener. Problema e ca nu pot avea incredere in el...e genul de tip frumos, libertin si sarmant, caruia femeile

Editat de Diana_18

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sa-i dau sau nu o sansa?

 

Faci cum vrei insa nu povesti prea mult din viata ta anterioara, incearca sa mergi inainte cu viata si sa nu faci o paralela intre el medicul si BRUTALUL. Incearca sa-i faci pe plac ..... ma gandesc la o acomodare in compania lui, nu supunere.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu mi s-ar parea de neimaginat ca un om in prealabil libertin, mai ales la 30 de ani, sa se maturizeze si sa vrea sa aiba o relatie adevarata. Multi barbati, cand sunt singuri, au aventuri de o noapte si lucruri de genul, dar asta nu spune nimic rau despre ei si nu inseamna ca atunci cand au o relatie isi insala partenera. Spun asta pentru ca tipul cu care sunt e cu 12 ani mai in varsta si a iesit mereu cu destule femei cand nu era implicat serios cu nimeni.