Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

de curand, in urma unor examene medicale, am fost diagnosticata cu anxietate, dar nu foarte grava...saptamana trecuta mi-a fost si rau..o combinatie de scadere brusca a tensiunii arteriale, scadere de calciu si un mic atac de panica (asta mi s-a intamplat pentru prima data), iar tiroida e in investigatii (posibil sa existe iar dereglari, am avut acum cativa ani hipertiroidie). in fine, oricum ideea este ca nu mai am chef de nimic. mi-au prescris xanax, dar am refuzat sa-l iau. mi-a dat un inlocuitor....dar sunt convinsa ca nu medicamentele sunt cele care ma vor ajuta cel mai bine. acum ceva timp am fost si la psiholog, dar am renuntat. era costisitor pentru mine si nici de prea mult folos nu mi-a fost.

ideea este..cum se poate scapa de toate nemultumirile? am un copil care vreau sa creasca frumos. sunt singurul parinte pe care-l are. momentan e cam singura persoana care imi ofera putina bucurie. dar din cauza starii mele continue de irascibilitate, indiferenta, neimplinire, nemultumire, lipsa de motivatie si sacrificiilor ce trebuie facute pentrui a supravietui petrec prea putin timp frumos cu el. si din cauza faptului ca ma simt obosita in majoritatea timpului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri