România
Roportal.ro

Dureri de san

Început de ewak, Joi 3 nov 2005 · 57 răspunsuri · 130.537 vizualizări

samsara10.518 mesaje#31
voiq a scris:
Buna ziua am si eu o intrebare.Iubita mea este plecata in italia de 1 saptamana.este la mama ei inainte de plecare se plangea de o durere de sani.i`a venit ciclul menstrual si dupa ce i`a incetat inca o dor sanii si o dor foarte tare.noi am avut grija ca in timpul actului sexual sa ne controlam sa nu ramana insarcinata.as dori sa stiu dc o dor sanii asa de tare chiar si in ziua de azi o dor.si acum mi`a spus ca ii curge si ceva jos...ca un lichid nu stim dc ne`ati putea ajuta? va multumesc

Mda poate fi si de la sarcina, dar pot fi mai multe cauze. O dereglare hormonala, pastilute, raceli. Iar secretia aceea e mai rozalie, si-a schimbat culoare, miros? Dar daca persista mai sigur e un medic. Sanatate

miqta2 mesaje#33

buna ziua. am inceput si eu sa iau anticonceptionale si eram curioasa daca de la ele ma pot durea sanii.. adica ma dor. e pentru prima oara cand iau anticonceptionale. mi s-a spus ca in primele 3 luni, mai cresc sanii. adevarat ??

va multumesc

m00nchild275 mesaje#34
miqta a scris:
buna ziua. am inceput si eu sa iau anticonceptionale si eram curioasa daca de la ele ma pot durea sanii.. adica ma dor. e pentru prima oara cand iau anticonceptionale. mi s-a spus ca in primele 3 luni, mai cresc sanii. adevarat ??

va multumesc

da, este foarte posibil sa te doara sanii din cauza anticonceptionalelor, este un efect secundar frecvent. la fel de posibil este si ca acestia sa creasca datorita cantitatii mai mici sau mai mari (depinde de anticonceptionalele pe care le iei) de hormoni pe care le contin.

samsara10.518 mesaje#35
miqta a scris:
buna ziua. am inceput si eu sa iau anticonceptionale si eram curioasa daca de la ele ma pot durea sanii.. adica ma dor. e pentru prima oara cand iau anticonceptionale. mi s-a spus ca in primele 3 luni, mai cresc sanii. adevarat ??

va multumesc

eu am luat novynete si nu mi-au crescut :crazy: dar nu mi-au crescut nici dupa sarcina si alaptat, ce sa-i faci, mama natur anu vrea si gata. ca efect secundar la mine a fost greata :think:

m00nchild275 mesaje#36
samsara a scris:
eu am luat novynete si nu mi-au crescut :crazy: dar nu mi-au crescut nici dupa sarcina si alaptat, ce sa-i faci, mama natur anu vrea si gata. ca efect secundar la mine a fost greata :think:

nu e obligatoriu sa-ti creasca sanii, dar exista cazuri din astea fericite...sau nefericite...depinde :jester: :jester:

miqta2 mesaje#37
m00nchild a scris:
nu e obligatoriu sa-ti creasca sanii, dar exista cazuri din astea fericite...sau nefericite...depinde :D :D

ar fi un caz ferici daca ar creste.

ma tot dor de o luna si nimic. sau eu nu vad :D)

va multumesc

Mireluţa24.192 mesaje#38
miqta a scris:
buna ziua. am inceput si eu sa iau anticonceptionale si eram curioasa daca de la ele ma pot durea sanii.. adica ma dor. e pentru prima oara cand iau anticonceptionale. mi s-a spus ca in primele 3 luni, mai cresc sanii. adevarat ??

va multumesc

Daca te dor, mergi la un medic, sa iti palpeze sanii.

Anticonceptionalele pot duce la aparitia nodulilor....., pana la urma sunt surplusuri de hormoni.

Sanatate multa.

alinutzaoros2 mesaje#39
miqta a scris:
buna ziua. am inceput si eu sa iau anticonceptionale si eram curioasa daca de la ele ma pot durea sanii.. adica ma dor. e pentru prima oara cand iau anticonceptionale. mi s-a spus ca in primele 3 luni, mai cresc sanii. adevarat ??

va multumesc

Cum ai luat anticonceptionale? dupa ureghe? sau dupa sfatul medicului

flory0234 mesaje#40
WANNA.BE a scris:
Mie mi-au fost interzise anticonceptionalele, dupa ce s-a despistat o mastoza fibrochistica...asa ca...probabil bine ar fi sa le intrerupi.

P.S. Mergi la Sanador, la medicul Lesaru...e ecografist si senolog.

Daca vrei nr de tel, da PM.

buna..de care centru sanador e vb?ca am fost si eu acum vreo 2 ani undeva pe la piata alba iulia..si am facut eco acolo dar am plecat nemultumita..astept raspuns..ms

← Înapoi la Planning/Ginecologie