Sari la conținut
Forum Roportal

Postări Recomandate

care ar fi un salariu ok pt un student anul 1 sau 2 la drept (cati ani se face dreptul acum? 3 sau tot 4?), pt cca 20 hrs saptamanal? 20 hrs/saptamana e prea mult? ar avea timp?

Editat de Alecu87

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un salariu ok pentru un student ar fi ala pe care il considera el ok, nu cum ne dam noi cu parerea aici.

Trei ani se fac acum. SI nu, 20 de ore pe saptamana nu inseamna mult. Sunt studenti care lucreaza norma intreaga. Pentru ce sa aiba timp, pentru scoala?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Un salariu ok pentru un student ar fi ala pe care il considera el ok, nu cum ne dam noi cu parerea aici.

Trei ani se fac acum. SI nu, 20 de ore pe saptamana nu inseamna mult. Sunt studenti care lucreaza norma intreaga. Pentru ce sa aiba timp, pentru scoala?

Si pentru scoala si pt un job de 20h/sapt. si tocmai ca nu stiu care ar fi un salariu ok, va cer parerea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, daca studentul doreste musai sa munceasca in timpul facultatii, va fi un norocos sa isi gaseasca ceva acum cu jumatate de norma. Se stie ca in perioada asta concedierile sunt la putere, nu angajarile. Apoi, dupa cum ziceam, 20 de ore ar fi ok, dar depinde si de programul de la facultate sau mai degraba de profesori. Sunt profesori care e pica la examene daca nu le faci prezenta. Iar ca salariu... Nu stiu, un salariu cu juma' de norma pentru un incepator?! :fish: 300-400 de ron. Depinde si de job pana la urma.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri