gingerwish a scris:buna. sunt noua aici. am postat mesajul asta si pe alte forumuri pentru ca am o problema foarte mare cu sora mea. a fost diagnosticata cu depresie majora si bulimie. doctorul i-a recomandat prozac (fluoxetina), dar am fost la cateva farmacii si mi-au spus ca l-au retras de pe piata de ceva timp. de ce? ce s-a intamplat cu el? si atunci ce medic e el daca nu stie ca s-a retras prozacul de pe piata? oricum, va rog din suflet sa-mi raspundeti si mie daca aveti vreo idee despre ce se intampla sau daca stiti pe cineva care stie ceva.
trebuie sa aflu care e treaba.. si nici nu stiu cum o mai conving sa mearga la doctor. ea crede ca n-are nimic. sau nu vrea sa creada asta. please please help me 
multumesc anticipat 
deci el nu a fost retras de pe piatat iti zic eu..sigur,ca eu il iau...
insa e o chestie cu medicamentele astea....nu toate farmaciile au dreptul de a elibera anumite medicamente pentru anumite diagnosticuri,uite in brasov o singura farmacie elibereaza prozacul,pentru ca are un contract cu casa de asigurari si cu cei de la spital...nu stiu ceva de genu asta mi-au explicat mie....deci cel m ai bine te duci la medicul care i-a prescris medicamentul si il intrebi ce farmacie elibereaza reteta asta....pentru ca ai toate sansele sa umblii prin tot orasu la toate farmaciile posibile si o simti ca innebunesti cand vezi ca nu ai rezultate
nicnic3 a scris:Prozacul, retras sau nu de pe piata ro (ca din afara nu cred ca l-au retras) este un medicament foarte scump.
Insa substantele continute de medicamentul astra trebuie sa se regaseasca in aceeasi forma in alt produs similar dar cu o tara de provenienta diferita.
Insa...de ce nu incerci alta forma de tratament?
Depresia nu se trateaza cu pastile, doar...se adoarme. Maid evreme sau mai tarziu, medicatia stopata, depresia revine.
Bulimia se poate trata homeopat.
depresia severa in prim pas se trateaza cu medicatie....psihoterapia e numai pentru forme usoare sau medii...in momentul in care ajungi la depresii severe asociata cu bulimia...ai nevoie de rezolvarea problemei pe moment.....pentru ca asta e rolul medicamenteleor rezolva problema pe moment si dupa e nevoie de psihoterapie,sa afle cauza depresie ,sa se lucreze la probleme ...si etc..... nu este chiar asa simplu....
Arcangelo a scris:
nu e retras....
toate medicamentele au efecte secundare...uite eu una in fiecare seara de cand il iau vomit pana nu mai pot...insa mi s-a spus ca aceste efecte daca nu dureaza mai mult de 4-6 saptamani e ok....asta pana se obisnuiete organismult cu el....daca continui tot asa atunci trebuie schimbat si incercat altceva......
si depinde de la persoana la persoana.....pentru mine nu au avut efecte alte medicamente pe care majoritatea le tolereaza...eu nu puteam si nu erau nici efecte pozitive,fiecare are alt organism....