Laur1.8tdci 0 Raportează post Postat Noiembrie 23, 2008 Salutare tuturor! Am un Focus diesel din 2006 -masina super, dealtfel- la care mi s-a defectat alternatorul. La service FORD mi-au cerut vreo 400 EUR pentru schimbat (ca nu schimba decat cu totul, nu si pe componente, adica punti diode redresoare etc., deh, ca la vechea dacie...) si momentan am tras pe dreapta. Ma poate ajuta cineva cu unul sh, sau macar un sfat, daca pot sa-l iau mai ieftin si de unde? Sau daca se poate repara undeva... Multumesc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
fitzroy 31 Raportează post Postat Noiembrie 23, 2008 E relativ mica sectiunea auto pe forumul asta, poate ar trebui sa postezi si pe unul mai specializat ;) Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
bidiu 0 Raportează post Postat Noiembrie 26, 2008 Salutare tuturor!Am un Focus diesel din 2006 -masina super, dealtfel- la care mi s-a defectat alternatorul. La service FORD mi-au cerut vreo 400 EUR pentru schimbat (ca nu schimba decat cu totul, nu si pe componente, adica punti diode redresoare etc., deh, ca la vechea dacie...) si momentan am tras pe dreapta. Ma poate ajuta cineva cu unul sh, sau macar un sfat, daca pot sa-l iau mai ieftin si de unde? Sau daca se poate repara undeva... Multumesc sa stii ca si eu am un focus din 2005 da ii 2.0tdci....si mie mi sa defectat alternatorul de curand da l-a schimbat gratis fiind in garantie...masina ta nu are garantie??? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Indianapolis 0 Raportează post Postat Iulie 28, 2010 Salutare! Am un FORD FOCUS TDCI de 1.8 la care martorul de bujii preincalzire sta prea putin timp aprins ,cam 3sec. din care cauza am probleme la pornire in special la prima.Astazi am demontat toate cele patru bujii si facut proba la baterie si se inrosesc normal,intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva ,cine comanda secventa (timpul) de incalzire ,un releu de temporizare(care este acela pt. ca eu lam schimbat conform opisului din cutia masinii cu un altul identic) sau din computerul masinii si cum se poate modifica timpul. Multumesc. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iulie 28, 2010 (editat) In mod normal, nefunctionarea bujiilor pe timp de vara nu ar trebui sa-ti creeze probleme de demaraj al motorului. Cu atat mai mult cu cat tu ai un diesel cu injectie directa, unde pierderea de caldura rezultata in urma comprimarii aerului este mult redusa datorita suprafetei reduse a peretilor camerei de ardere. La cele cu precamera, intr-adevar, pornirea este inrautatita chiar si pe timp de vara. In cazul nefunctionarii a doua din patru bujii incandescente, demarajul motorului poate fi chiar imposibil... In concluzie, ma indoiesc ca durata de incalzire a bujiilor prea mic este problema reala...Vezi probleme de compresie/injectie sau electrice/electronice. Timpul de incalzire a bujiilor incandescente, este stocat(nu-l poti modifica, este scris in soft) in hartile din calculator, si este variabil, functie de temperaturile: 1. Aerului din galeria de admisie. 2. Lichidului de racire(antigelul). 3. Turatia/sarcina motorului(dupa demaraj, in cadrul strategiei postincalzire) Daca unul dintre senzorii de temperatura este defect, si ii spun calculatorului ca antigelul este de ex. la 85deg.C, sau aerul are o temperatura de 50 deg.C, atunci evident ca timpul de preincalzire va fi unul minim. Asa ca, ai nevoie de un tester care sa-ti spuna cum "vede" ECM-ul temperaturile la pornirea la rece. Editat Iulie 28, 2010 de hans Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Razvan_88 0 Raportează post Postat Ianuarie 11, 2011 salutare,am ford focus combi din 2001 si nu imi mai merge inchiderea din telecomanda.stiti ce ar putea avea,si cum as putea rezolva problema?va multumesc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
crystyann 287 Raportează post Postat Ianuarie 12, 2011 salutare,am ford focus combi din 2001 si nu imi mai merge inchiderea din telecomanda.stiti ce ar putea avea,si cum as putea rezolva problema?va multumesc Dintre solutiile simple : 1. ti s-a terminat bateria la telecomanda 2. scanare computer autoturism, ca mai mult ca sigur este o problema de soft ( snsele sunt infime sa se strice inchiderea dpdv mecanic la toate usile in acelasi timp). daca nu rezolvi nimic cu astea 2, chiar nu stiu ce poate fi.. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Pvlad 1 Raportează post Postat Septembrie 8, 2011 Posed un Ford Focus 1,6 TDCI 2008. Dupa alimentare cu combustibil, dar nu plinul, imi curge de undeva de sub roata motorina, nu stiu daca este normal sau nu. Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator. Cele bune, Vlad 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Dorin12345 6 Raportează post Postat Noiembrie 6, 2011 Posed un Ford Focus 1,6 TDCI 2008. Dupa alimentare cu combustibil, dar nu plinul, imi curge de undeva de sub roata motorina, nu stiu daca este normal sau nu. Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator. Cele bune, Vlad neetanseitate undeva Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Crisses 0 Raportează post Postat Februarie 28, 2012 buna daca ma poate lamurii cineva am montat un kit xenon pe un focus 16 tdci cu calc de bord si se apind dar dupa 20 de sec pilpie de 2 3 ori si se sting singure pe rind nu deodata daca ma poate lamuri cineva care ii cauza stima Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri