Sari la conținut
Forum Roportal
Laur1.8tdci

Ford Focus - topic combinat

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Am un Focus diesel din 2006 -masina super, dealtfel- la care mi s-a defectat alternatorul. La service FORD mi-au cerut vreo 400 EUR pentru schimbat (ca nu schimba decat cu totul, nu si pe componente, adica punti diode redresoare etc., deh, ca la vechea dacie...) si momentan am tras pe dreapta. Ma poate ajuta cineva cu unul sh, sau macar un sfat, daca pot sa-l iau mai ieftin si de unde? Sau daca se poate repara undeva...

Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutare tuturor!

Am un Focus diesel din 2006 -masina super, dealtfel- la care mi s-a defectat alternatorul. La service FORD mi-au cerut vreo 400 EUR pentru schimbat (ca nu schimba decat cu totul, nu si pe componente, adica punti diode redresoare etc., deh, ca la vechea dacie...) si momentan am tras pe dreapta. Ma poate ajuta cineva cu unul sh, sau macar un sfat, daca pot sa-l iau mai ieftin si de unde? Sau daca se poate repara undeva...

Multumesc

sa stii ca si eu am un focus din 2005 da ii 2.0tdci....si mie mi sa defectat alternatorul de curand da l-a schimbat gratis fiind in garantie...masina ta nu are garantie??? :o:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am un FORD FOCUS TDCI de 1.8 la care martorul de bujii preincalzire sta prea putin timp aprins ,cam 3sec. din care cauza am probleme la pornire in special la prima.Astazi am demontat toate cele patru bujii si facut proba la baterie si

se inrosesc normal,intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva ,cine comanda secventa (timpul) de incalzire ,un releu de temporizare(care este acela pt. ca eu lam schimbat conform opisului din cutia masinii cu un altul identic) sau din computerul masinii si cum se poate modifica timpul.

 

 

Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, nefunctionarea bujiilor pe timp de vara nu ar trebui sa-ti creeze probleme de demaraj al motorului. Cu atat mai mult cu cat tu ai un diesel cu injectie directa, unde pierderea de caldura rezultata in urma comprimarii aerului este mult redusa datorita suprafetei reduse a peretilor camerei de ardere.

La cele cu precamera, intr-adevar, pornirea este inrautatita chiar si pe timp de vara. In cazul nefunctionarii a doua din patru bujii incandescente, demarajul motorului poate fi chiar imposibil...

 

In concluzie, ma indoiesc ca durata de incalzire a bujiilor prea mic este problema reala...Vezi probleme de compresie/injectie sau electrice/electronice.

 

Timpul de incalzire a bujiilor incandescente, este stocat(nu-l poti modifica, este scris in soft) in hartile din calculator, si este variabil, functie de temperaturile:

1. Aerului din galeria de admisie.

2. Lichidului de racire(antigelul).

3. Turatia/sarcina motorului(dupa demaraj, in cadrul strategiei postincalzire)

Daca unul dintre senzorii de temperatura este defect, si ii spun calculatorului ca antigelul este de ex. la 85deg.C, sau aerul are o temperatura de 50 deg.C, atunci evident ca timpul de preincalzire va fi unul minim. Asa ca, ai nevoie de un tester care sa-ti spuna cum "vede" ECM-ul temperaturile la pornirea la rece.

Editat de hans

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salutare,am ford focus combi din 2001 si nu imi mai merge inchiderea din telecomanda.stiti ce ar putea avea,si cum as putea rezolva problema?va multumesc

Dintre solutiile simple :

1. ti s-a terminat bateria la telecomanda

2. scanare computer autoturism, ca mai mult ca sigur este o problema de soft ( snsele sunt infime sa se strice inchiderea dpdv mecanic la toate usile in acelasi timp).

 

daca nu rezolvi nimic cu astea 2, chiar nu stiu ce poate fi..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posed un Ford Focus 1,6 TDCI 2008. Dupa alimentare cu combustibil, dar nu plinul, imi curge de undeva de sub roata motorina, nu stiu daca este normal sau nu. Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator.

 

Cele bune,

Vlad

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posed un Ford Focus 1,6 TDCI 2008. Dupa alimentare cu combustibil, dar nu plinul, imi curge de undeva de sub roata motorina, nu stiu daca este normal sau nu. Daca ma poate ajuta cineva i-as fi recunoscator.

 

Cele bune,

Vlad

neetanseitate undeva

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna daca ma poate lamurii cineva am montat un kit xenon pe un focus 16 tdci cu calc de bord si se apind dar dupa 20 de sec pilpie de 2 3 ori si se sting singure pe rind nu deodata daca ma poate lamuri cineva care ii cauza stima

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×