Sari la conținut
Forum Roportal
MaxJuve

Cum repar o prostie?

Postări Recomandate

Buna dimineata tuturor!

 

Am si eu o problema,faptul ca sunt prost il stiu,si e de dorit sa nu il mai amintiti.

Istoria incepe cam asa:

Sunt un fotbalist incepator la o echipa din divizia A(U18) care este satelitul lui Besiktas Chisinau,avem acelasi patron,am fost ales capitan foarte rapid,nu din motivul ca joc excelent,ci din motivul ca eram unicul din echipa ce judecam fara sentimente,de cate ori am fost in situatii dificile am iesit si am tras echipa dupa mine.Luni la ora 4:00 am plecat in Adana pentru 15 zile (pentru 5 meciuri cu niste echipe turcesti),nu jucam la nici o cupa pur si simplu asta a fost dorinta patronului.Am ajuns in Adana si am avut primul meci marti la ora 17:00,eu nu am dorit sa plec pentru ca am dorit sa vin in Romania pe 5 zile.Am de o vreme o problema cu genunchiul drept si am decis ca ma pot folosi de ea pentru a-mi atinge scopul,si dupa primul meci am acuzat o accidentare,ma rog am mintit ca nu pot juca si trebuie sa revin in Moldova am fost nevoit sa astept pana vineri la ora 6:00 deoarece sunt inca minor si am venit cu un barbat din staff-ul tehnic,pana aici toate-s bune daca pot zice asa,am sosit aici in Moldova si am aflat niste vesti care m-au dat gata,deci eu omul fara sentimente cum eram numit inainte ,am fost invartit pe degete,am tradat o echipa intreaga pentru ca mai apoi sa fiu lovit cu palma peste "bot" tocmai de la cine ma asteptam mai putin,vizita in Romania a cazut definitiv,echipa am tradat-o m-am prostit singur,fata am pierdut-o,deci rezulta ca am pierdut totul ce era pus in joc.Si culmea ca totusi coechipierii ma tot suna sa ma intrebe cum ma simt,deja minciuna e prea mare dar nu pot da inapoi.