Jump to content
Forum Roportal
Edutz

nevoie mareee..ajutor

Recommended Posts

care ma poate ajuta si pe mine am nevoie mare de treaba asta care stie are un suc de la mine.

am o coloana cu niste valori(cam multe pentru a le lua la mana)... si as vrea sa le maresc pe toate cu 10% .. ceva de genu sa selectez toata coloana cu pricina .. sa introduc o formula si el sa rescrie toate valorile marite cu 10%... care ma poate ajuta ?? :o: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

faci inca o coloana si scrii formula pentru prima celula de ex daca valorile sunt in coloana A pe prima celula din B scrii:

 

= A1*0,1

 

Pe urma prinzi de coltul din dreapta jos si tragi/selectezi pe toata lungimea coloanei.. si face singur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa inlocuiesti valorile dintr-o coloana cu malori marite cu 10%, procedezi cum zice ARGV doar ca formula este

=A1*1.1

apoi selectezi intreaga coloana cu valorile marite, click dreapta si CUT

pe prima celula din coloana originala dai click drepata si PASTE SPECIAL

din ecranul ce iti apare bifezi VALUES si apoi OK

in felul acesta valorile vor fi inlocuite cu valorile marite cu 10%

Edited by Paul Brahtl

Share this post


Link to post
Share on other sites

off.. va multumesc mult de tot .. numai k e o mica problema ... :o: nu sunt un expert in excel ... si am inteles ce vreti sa imi spuneti ... numai k A1*1.1 nu stiu unde anume sa o introduc:D:D. si eu vreau sa fac asta pentru coloana E de la randul 10 pana la 638 daca mi-ai putea da mai mulet detalii v-as fi recunoscator .. si imi cer scuze ink o data

 

gata i-am dat de cap :) ... merci frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca in coloana F nu ai nimic, pui in celula F10 formula

=E10*1.1

apoi tragi de coltul drepta-jos al celulei pana la F638

apoi tastezi CTRL+X

apoi faci click-dreapta pe celula E10 si alegi PASTE SPECIAL

bifezi VALUES si dai OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot excel....

 

Cum pot crea un numarator de pagini dar intr-o celula ?! Avem intradevar in header/footer optiunea de a pune un numarator de pagini insa am nevoie de acel numarator in celula pentru a lucra cu alte formule.

Exemplu: am 40 de etichete dispuse pe verticala, fiecare eticheta are un cod diferit, o descriere diferita etc etc, dar au acelasi numar de ordine. E, eu am nevoie de a crea 100 de numere de ordine de la 1 la 100 pentru fiecare eticheta in parte. Singura solutie pe care am gasit-o pana acum a fost de a da copy/paste a celor 40 de etichete iar unde am nr.ordine=nr.ordine+1 pentru fiecare alta coloana a cate 40 de etichete fiecare.

 

Poate cineva sa ma ajute ?! In help nu am gasit explicatii in privinta asta... iar formulele le-am luat la mana de mai multe ori si in concluzie ori nu se poate ori mi-a scapat ceva !

Share this post


Link to post
Share on other sites
tot excel....

 

Cum pot crea un numarator de pagini dar intr-o celula ?! Avem intradevar in header/footer optiunea de a pune un numarator de pagini insa am nevoie de acel numarator in celula pentru a lucra cu alte formule.

Exemplu: am 40 de etichete dispuse pe verticala, fiecare eticheta are un cod diferit, o descriere diferita etc etc, dar au acelasi numar de ordine. E, eu am nevoie de a crea 100 de numere de ordine de la 1 la 100 pentru fiecare eticheta in parte. Singura solutie pe care am gasit-o pana acum a fost de a da copy/paste a celor 40 de etichete iar unde am nr.ordine=nr.ordine+1 pentru fiecare alta coloana a cate 40 de etichete fiecare.

 

Poate cineva sa ma ajute ?! In help nu am gasit explicatii in privinta asta... iar formulele le-am luat la mana de mai multe ori si in concluzie ori nu se poate ori mi-a scapat ceva !

Trebuie sa creezi mai intai baza de date, adica aseaza etichtele in pagina cum ai tu nevoie. Din cat inteleg eu, tu vrei sa ti le ordoneze el singur, nu? Trebuie sa folosesti pivotii din meniul DATA, table si chart. N-am vazut multi sa stie foarte bine functiile astea. Eu incerc singura, mi-a iesit cam ce-am vrut eu, mai greu e la finalizare si utilizare. Incearca si in Acces. e cam acelasi lucru. Good luck!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trebuie sa creezi mai intai baza de date, adica aseaza etichtele in pagina cum ai tu nevoie. Din cat inteleg eu, tu vrei sa ti le ordoneze el singur, nu? ...

Nu, am nevoie de a numara pagina pe care o printez. Am un tabel, in care avem o singura celula iar aceasta trebuie sa numere fiecare pagina pe care o printez, indiferent daca fac 100 de copi, imi trebuie pentru a numara de la 1 la 100 sau ma rog.. cate copi ii dau sa printeze.

Edited by Acamandur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×