E normal ca la inceputul tratamentului toate analizele sa fie date peste cap.Mai tarziu revin la normal,si pe parcursul tratamentului o sa mai existe fluctuatii de genul asta.Asa a fost si la mine.Iti doresc bafta,sa mearga totul OK!
sanatate multa!
Început de pati27, Lun 11 feb 2008 · 16 răspunsuri · 10.142 vizualizări
E normal ca la inceputul tratamentului toate analizele sa fie date peste cap.Mai tarziu revin la normal,si pe parcursul tratamentului o sa mai existe fluctuatii de genul asta.Asa a fost si la mine.Iti doresc bafta,sa mearga totul OK!
sanatate multa!
Buna, dupa a doua injectie cu Pegasys mi-au scazut nr. de leucocite la 2,81 dela 3,86 si neutrofitele la 1,26 de la 1,93. Poate sa-mi spuna cineva daca e normal si daca va trebui sa reduc doza, acum fac Pegasys 180 micrograme pe saptamana. Va rog daca stie cineva sa-mi raspunda.
Sanatate multa tuturor!
e normal
organismul reactioneaza
nu te juca la doza prescrisa
ai rabdare si va fi bine
sanatate
De la primul mesaj sau scurs doua luni ,deci dupa 8 injectii ,mi-a fost fff rau in ultima saptamina si,daca limfocitele si neutrofilele erau putin mai bune ,acum sau modificat spectaculos in rau...nu stiu cind o sa am un rezultat stabil cit de cit,si mai ales cind o sa ma simt si eu mai bine ca vad ca din ce in ce mai rau imi e.Poate sa imi spuna cineva cind?
Multumesc
Interferonul are destule efecte adverse,unele chiar greu de suportat.Dar daca medicul considera ca tratamentul trebuie continuat ,incearca sa-l suporti.Transaminazele cum sunt?Odihneste-te ,evita situatiile stresante,hraneste-te bine si poate organismul o sa suporte mai bine.
Sanatate!
viorica a scris:Interferonul are destule efecte adverse,unele chiar greu de suportat.Dar daca medicul considera ca tratamentul trebuie continuat ,incearca sa-l suporti.Transaminazele cum sunt?Odihneste-te ,evita situatiile stresante,hraneste-te bine si poate organismul o sa suporte mai bine.Sanatate!
Multumes de raspuns.Sunt tare bucuroasa sa pot vb cu cineva in legatura cu aceasta boala ,aici sunt singura si difera total analizele fata de ce vb voi aici,practic nu inteleg mai nimic si mi-ar fi de ajutor sa corespondez cu cineva in cunostinta de cauza.Am doua luni de interferon si fac analize la doua saptamini pt limfocite si neutrofile ,dar nu vad nici o imbunatatire,uneori se misca spre bine ca apoi sa se modifice in rau .Doctorul imi spune sa continui si abia spre sf celor trei luni o sa fac analize complexe.Cert e ca imi e fff rau ,nu am putere sa merg pe drum,nu pot sa maninc mai nimic si nu imi doresc decit toate astea sa inceteze.Cite luni o sa ma chinuesc asa?Am inteles ca o sa fac injectii un an.De asemenea nu am primit altceva (medic)inafara de interferon,am citit pe aici ca este insotit si de alt medicament.te rog daca poti sa ma mai lamuresti ti-as fi tare recunoscatoare.
lorelaiela a scris:[/center]Multumes de raspuns.Sunt tare bucuroasa sa pot vb cu cineva in legatura cu aceasta boala ,aici sunt singura si difera total analizele fata de ce vb voi aici,practic nu inteleg mai nimic si mi-ar fi de ajutor sa corespondez cu cineva in cunostinta de cauza.Am doua luni de interferon si fac analize la doua saptamini pt limfocite si neutrofile ,dar nu vad nici o imbunatatire,uneori se misca spre bine ca apoi sa se modifice in rau .Doctorul imi spune sa continui si abia spre sf celor trei luni o sa fac analize complexe.Cert e ca imi e fff rau ,nu am putere sa merg pe drum,nu pot sa maninc mai nimic si nu imi doresc decit toate astea sa inceteze.Cite luni o sa ma chinuesc asa?Am inteles ca o sa fac injectii un an.De asemenea nu am primit altceva (medic)inafara de interferon,am citit pe aici ca este insotit si de alt medicament.te rog daca poti sa ma mai lamuresti ti-as fi tare recunoscatoare.
Incearca si aici:hepatita-b.gatwrks.net sunt oameni care pot sa te ajute
Sanatate!
viorica a scris:Incearca si aici:hepatita-b.gatworks.net sunt oameni care pot sa te ajuteSanatate!