România
Roportal.ro

Anticonceptionale

Început de Brindusa, Sâm 21 mai 2005 · 624 răspunsuri · 266.794 vizualizări

Creativeee3 mesaje#511

buna...am o problema..stiu ca ar trebuie sa intreb medicul mi bine dar poate s'a mai intamplat la cineva...

am inceput sa iau anticonceptionale yaz fara sa am menstruatia acum 2 sapt si cateva zile...doctorita care mi le'a prescris mi'a spus ca voi fi protejata abia dupa 2 sapt...ieri am avut un raport sexual si desi au trecut 2 sapt sunt ingrijorata sa nu fi ramas insarcinata...pt ca am citit in alte locuri ca daca nu se incepe in prima zi de menstruatie nu esti protejata decat dupa 1 luna... stiu ca ma puteam gandi la asta si inainte de raportul sexual si sa folosim si prezervativul dar acuma este prea tarziu pentru regrete... o prietena mi'a spus sa iau POSTINOR ca sa fiu sigura...nu am mai luat niciodata si as vrea sa stiu daca luand POSTINOR trebuie sa ma opresc cu anticonceptionalele sau pot lua in continuare pastilele anticonceptionale plus postinor?

Dany29504 mesaje#512

Poti sa iei postinor... desi nu cred ca trebuie sa iti faci griji . Nu face rau . Sunt doua pastile , le iei dupa indicatii . Din cate stiu , abia dupa o luna sunt 100% sigure anticonceptionalele . Pe cand se obisnuieste organismul cu ele . Si daca ai fost la planning probabil ca ti-au spus ca sa ai grija cand ai diaree sau iei antibiotice - efectul anticonceptionalelor scade . Si atunci se recomanda 7 zile sa te protejezi si cu alta metoda . Cred ca scrie si in prospect . Eu ti-as recomanda foitele fata de anticonceptionale . Le folosesc de 3 ani . Sunt foarte sigure si sunt si ieftine . Am luat pilule , a fost super ok ( Janine) , ciclul era regulat mereu , durerile menstruale lipseau total ...dar mi-au dat organismul peste cap dupa ce le-am lasat , si am ramas greu insarcinata ...

toate cele bune

Creativeee3 mesaje#513

mi'a spus cand nu au efect,cand trebuie sa am grija toate aceste lucruri...zici ca pot lua postinor fara sa intrerup anticonceptionalele?

Diela14.533 mesaje#516
Dany29 a scris:
Poti sa iei postinor... desi nu cred ca trebuie sa iti faci griji . Nu face rau . Sunt doua pastile , le iei dupa indicatii . Din cate stiu , abia dupa o luna sunt 100% sigure anticonceptionalele . Pe cand se obisnuieste organismul cu ele . Si daca ai fost la planning probabil ca ti-au spus ca sa ai grija cand ai diaree sau iei antibiotice - efectul anticonceptionalelor scade . Si atunci se recomanda 7 zile sa te protejezi si cu alta metoda . Cred ca scrie si in prospect . Eu ti-as recomanda foitele fata de anticonceptionale . Le folosesc de 3 ani . Sunt foarte sigure si sunt si ieftine . Am luat pilule , a fost super ok ( Janine) , ciclul era regulat mereu , durerile menstruale lipseau total ...dar mi-au dat organismul peste cap dupa ce le-am lasat , si am ramas greu insarcinata ...

toate cele bune

ce foite?!

Dana7777 mesaje#517

am si eu o intrebare legata de anticonceptionale.am inceput sa iau acum 3 ani si de atunci ciclul imi vine in cantitati foarte foarte mici.ar trebui sa ma bucur sau am o problema?

Dida_James9.055 mesaje#519

n-ai nici o problema. din cauza pilulelor si a modificarilor hormonale, volumul e mult mai mic, dar si culoarea e putin mai inchisa.

io am renuntat la pilule, ceea ce te sfatuiesc si pe tine, in urma cu 7 ani si volumul a ramas la fel de redus ca atunci cand luam pastilele. dar si-a revenit la culoare.

Dana7777 mesaje#520
Dida_James a scris:
n-ai nici o problema. din cauza pilulelor si a modificarilor hormonale, volumul e mult mai mic, dar si culoarea e putin mai inchisa.

io am renuntat la pilule, ceea ce te sfatuiesc si pe tine, in urma cu 7 ani si volumul a ramas la fel de redus ca atunci cand luam pastilele. dar si-a revenit la culoare.

nu as mai lua dar nu vreau sa am surprize cu o sarcina nedorita...

← Înapoi la Planning/Ginecologie