România
Roportal.ro

Anticonceptionale

Început de Brindusa, Sâm 21 mai 2005 · 624 răspunsuri · 266.794 vizualizări

Amidala671 mesaje#451
Toranagasama a scris:
News flash... :jester:

Unele incoerente chiar uita de anumite pastile si raman insarcinte sau uita de protectia impotriva bolilor BTS.

Tu esti sigura pe tine...dar restul ?Initiatoarea topicului ? :lol2:

Daca nu e in stare "sa se tina de tratament", sa nu ia! De ce crezi ca i-am amintit de responsabilitate?

Oricum, nicio metoda nu-ti asigura protectie 100%, alegi ce crezi ca ti-e suficient. Eu am facut-o si n-am de gand sa le las atata timp cat lucrurile merg bine.

juliuss1 mesaje#452

Salut,

Am urmatoarea problema: zilele trecute am facut sex neprotejat, sa fiu mai exact in cea de-a 5-a zi a menstruatiei prietenei mele (numar zilele incepand cu ziua 1 de cand i-a venit ciclul). Chiar daca nu sunt foarte convins ca a fost ceva, am luat pentru orice eventualitate o pastila de Escapelle. In seara imediat urmatoare am folosit prezervativul, insa acesta s-a rupt in timpul actului. De data asta sunt convins ca s-a intamplat ceva, prezervativul era rupt destul de bine.

Intrebari (nu va suprarati ca va pun 3):

1. Putem folosi o noua pastila de escapelle (au trecut 30 de ore de la contact) ?

2. Ce sanse sunt sa ramana fata insarcinata ?

3. La cat timp de la contact putem face test de sarcina?

Va multumesc,

Coutal6.121 mesaje#453
juliuss a scris:
1. Putem folosi o noua pastila de escapelle (au trecut 30 de ore de la contact) ?

2. Ce sanse sunt sa ramana fata insarcinata ?

3. La cat timp de la contact putem face test de sarcina?

1. Nu. In prospect scrie ca se poate lua una la 3-6 luni.

2. Destul de mici...tinand cont si de faptul ca 2-3 zile dupa menstruatie sunt considerate sigure.

3. La doua saptamani de la ultimul contact sexual neprotejat. De atunci incep sa fie concludente.

Irina058 mesaje#454

Va rog,daca stie cineva sa-mi spuna in ce masura anticonceptionalele provoaca dureri sanilor?..iau anticonceptionale yasmine de 7 luni,iar la ultimele 2 folii administrate n-am facut pauza de 7 zile intre ele..pt ca in ultima saptamana mi s-a intamplat sa in intarzai 12 ore cu luarea unei pastile,iar pe prospect scrie ca in acest caz poti continua cu inca o folie de pastilute,fara a mai face pauza de 7 zile..acum am trecut de jumatatea celui de al 2-lea blister si mi'au aparut niste dureri la sani,mai ales la cel drept,in zona de langa axila..nu stiu daca nu cumva am facut un exces hormonal,avand in vedere ca e a 2-a oara cand nu fac pauza de 7 zile(am mai facut asta si in luna martie)..Am facut si 2 teste de sarcina la o saptamana de la data la care ar fi trebuit sa'mi vina menstruatia,daca as fi facut pauza de 7 zile,cu gandul ca durerea sanilor ar putea anunta o sarcina..dar au iesit negative..va rog stie cineva sa'mi spuna carui fapt se datoreaza aceasta durere?..a inceput sa ma ingrijoreze destul de tare..mai am o saptamana pana termin si a 2-a folie si nu stiu daca s'o duc pana la capat..desi imi aduc aminte ca doctorul mi-a zis ca intreruprea unei folii de anticonceptionale inainte de terminarea ei produce dezechilibrari hormonale..voi ce stiti?..mi-e teama sa nu-mi dau organismul peste cap..

MoselAnca1.169 mesaje#455

Din moment ce nu ai facut pauza de 7 zile nici nu aveai cum sa ai menstruatie, iar o sarcina se incadreaza in acel minim risc scris in prospect :roll: . Mai mult dezechilibru decat ai produs prin legarea a doua blistere nu ai cum sa produnci prin intreruperea tratamentului pt 7 zile... are sa-ti vina ciclul si continui apoi cu urmatoarea folie.

Stiu asta pt ca anul trecut ar fi trebuit sa-mi vina ciclul in perioada in care am fi fost la mare, si l-am intrebat pe ginecolog daca e vre-o posibilitate sa aman evenimentul :lol2: el mi-a zis sa iau pastilele legat, fara pauza necesara (chestie pe care nu o recomanda des... dar care funcioneaza).

Cel mai sigur intreaba un ginecolog in privinta durerilor de sani

Irina058 mesaje#456

Da,stiu ca nu mai avea cum sa apara menstruatia..nu m-a ingrijorat chestia asta.testele de sarcina le-am facut doar sa ma asigur ca nu e o sarcina motivul pt care au inceput sa ma doara sanii..pt ca stiu ca in momentul in care am intarziat cu aceea pastila exista riscul sa apara o sarcina..dar totusi nu cred ca e asta motivul...sau eu stiu?!..crezi ca cele 2 teste ar fi putut sa dea un rezultat eronat dupa o saptamana de la data de la care ar fi aparut ciclu in mod normal,daca faceam pauza intre folii si dupa 4 si respectiv 2 saptamani de la contactele sexuale pe care as putea sa le consider cu risc?..tu zici ca e mai bine sa intrerup folia acum si sa nu o mai iau pana la terminare?

Dida_James9.055 mesaje#457

Dear, organismul oricum ti l-ai "dat peste cap", ti l-ai dezechilibrat din toate punctele de vedere.

eu am luat pilule anticonceptionale timp de 7 ani si daca ar fi sa dau timpul inapoi si sa stiu ce stiu acuma despre ele, din pacate pe propria-mi piele, as arunca la closet toate tonele de pastile din lume. ma refer la anticonceptionale, normal.

singurul lucru sa zicem pozitiv este ca diminueaza posibilitatea producerii sarcinii, deci ai "liber" oricand, oriunde, oricum.

in rest, efectele sunt negative din toate punctele de vedere.

nici un doctor ginecolog cu adevarat doctor nu ti le va recomanda, dar in fine, nu mai insist.

daca voi avea rabdarea sa tastez, iti voi descrie unele din efectele lor pe termen lung.

but.......later.

Irina058 mesaje#458

Vrei,te rog,sa-mi spui ce ti s-a intamplat din cauza anticonceptionalelor?..eu sunt destul de panicata din cauza lor,mai ales acum,de cand cu durerile astea de sani:(..dar,totusi doctorul mi'a zis ca aceste pastilute yasmin,ar fi mai putin daunatoare ca celelalte..tocami de aceea am inceput sa le si iau..si mai ales pt ca n-am nici macar 20 de ani impliniti nu am si nu vreau sa ma trezesc cu o sarcina tocmai acum.

Cred ca si timpul de folosire al anticonceptionalelor favorizeaza destul de mult aparitia efectelor negative...adica 7 ani mi se pare putin cam mult..stiam ca dupa 5 ani deja incep sa apara probleme serioase..

Dida_James9.055 mesaje#459

iubita, io n-am de unde sa stiu pe ce baza ti-a recomandat doctoru pastilele, dar eu faceam analize la sange din trei in trei luni. din prima, doctorita mi-a zis ca tre sa am mare grija la alimentatie, pentru ca mostenirea genetica predispune la diabet si boli de inima. ca fapt divers, ambii mei parinti sunt proaspeti diabetici.

1. Pilulele anticonceptionale DE ORICE FEL sunt create pe baza de testosteron, hormon masculin responsabil de toate caracteristicile specific masculine.

2. de la prima pilula inghitita , hormonul asta actioneaza IMEDIAT. cum opreste el sarcina? simplu: in interior tu defapt esti....tot male.

3. in timp cred ca realizezi si singura de efecte, numai din punctul asta de vedere, nu?

4. prin modificarea ta hormonala si fizica, va disparea in cel mai scurt timp libidoul, adica cheful de sex si atractia reciproca

5. aparatul tau reproducator va fi de doua ori mai expus bolilor

6. pielea si pilozitatea vor fi primele influentate inspre masculinizare

7. tu vei purta raspunderea singura psihica asupra controlului sarcinii, cand normal si sanatos pentru cuplu este ca ambii sa se implice

8. pilulele anticonceptionale provoaca boli de inima si de plamani si sunt extrem de periculoase pentru femeile fumatoare.

eu am reusit sa tin toate astea sub control printr-o dieta drastica si in general printr-un stil de viata sobru, fara vreun fel de excese, multa, enorm de multa miscare in aer liber pe orice anotimp si consum de apa plata in cantitati.....oceanice.

sunt 6 ani de cand am renuntat la ele, si iti dai singura seama ca acele efecte au disparut demult, tare demult, pentru ca am continuat ...sa nu fac abuzuri de nici un fel.

spre exemplu, azi am mancat 3 de litri apa cu magneziu efervescent si 4 tigari. don't do it yourself :lol2: :roll: :doh:

MoselAnca1.169 mesaje#460

In mod normal se recomanda la fiecare cativa ani sa se faca o pauza. Eu ma simt bine cu anticonceptionalele, si chiar m-am simtit nesigura in perioada de 6 luni in care nu le-am luat :lol2: nu prea am incredere in prezervativ si din pacate steriletul nu-l suport.

Cred ca durerile tale de sani se datoreaza faptului ca ai luat 2 blistere fara pauza ceea ce a provocat un dezechilibru hormonal. acum tu decizi, fie astepti pana termini folia... fie intrerupi acum si lasi natura sa-si urmeze cursul. Nu cred ca te poti "deregla" mai mult decat esti deja... pt siguranta ta mergi la un ginecolog, sau daca ai unul "al tau" da-i un telefon.

1. Pilulele anticonceptionale DE ORICE FEL sunt create pe baza de testosteron, hormon masculin responsabil de toate caracteristicile specific masculine.

Dida, nus' ce anticonceptionale ai luat tu... cred ca erau de fapt anabolizante :roll: dar ele contin Progesteron si estrogen... NU testosteron ;)

Eu iau Minisiston un anticonceptional ce actionaza in 2 faze ca ajutorul progesteronului si estrogenului. Vad ca sunt multe persoane care se plang de efecte negative de la Yasmin, care e un anticonceptional monofazic care are ca substanta activa Drospirenon (un progesteron sintetic de generatia 3.a ) si care ar fi trebuit sa fie mult mai sigure si sa nu ingrase :doh: rad cu ingrasatul pt ca nu anticonceptionalele ingrasa ci mancarea... asta o spun eu care nu reusesc sa dau 5 kile jos pt nimic in lume... nu din cauza pastilelor ci pt ca mananc cate o ciocolata pe seara :doh:

Editat Sâm 11 iul 2009 20:02

← Înapoi la Planning/Ginecologie