:( Buna fetelor!
Orice lucru e bun cu masura ! Este bineinteles si cazul anticonceptionalelor, care trebuie luate o perioada limitata de timp in functie si de efectul dorit (spre ex. in acnee se recomanda folosirea lor intre 3 si 12 luni apoi pauza) . Din cate am invatat eu in facultatea de medicina, alopecia are mai multe cauze, stress, genetic, alimnetatie deficitara, alopecia androgenica si in nici un caz estrogenica, etc... Poate ar trebui sa cauti in alta parte cauza caderii parului. Nici pe prospectul anticonceptionalelor nu se precizeaza acest lucru la reactii adverse. Din potriva ele se recomanda la femeile cu probleme de genul alopeciei androgenice, ca sa o combata.
In ceea ce priveste metoda calendarului sau a temperaturii bazale , mare atentie !!! NU SUNT SIGURE !!! Si te poti trezii cu surprize neplacute oricand!
Anticonceptionalele NU deregleaza hormonal organismul, ci din potriva il echilibreaza. De aici si efectul pe care il au anticonceptionalele de a provoca declansarea sangerarii menstruale cu aceeasi precizie in fiecare luna si bineinteles de aceea exista atatea feluri , ca sa poti beneficia de medicamentul potrivit organismului tau.
Asta nu inseamna ca eu recomand anticonceptionalele ca singura metoda contraceptiva. Ele protejaza ovarul dar, pot avea efecte negative pe san. Asadar mergeti la medic , pentru un consult inainte de a incepe sa la folositi. Si in plus palparea sanilor oridecate ori faceti baie e fff indicata , pentru detectarea eventualilor noduli care pot aparea in timpul tratamentului.
:huggles: 8)

