Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
AnMar

Diazepam

Recommended Posts

Copilul meu are mari dificultati de respiratie din cauza blocajului provocat de diazepam si a insuficientei musculaturii care actioneaza in cadrul intregului ciclu respirator.Precizez ca are SMA si un sindrom neurologic ale carui manifestari sunt tinute in frau cu Orfiril(valproat de sodiu) si diazepam.Am incercat sa reduc la sfatul medicului specialist doza de Orfiril dar n-a mers si am observat ca nu asta ii face problemele cele mai mari ci diazepamul.Baiatul are 7 ani si 10cag.Nu e anemic,mananca inca bine,pasat.Cu ce la-as putea inlocui?In nici un caz fenobarbital(micsoreaza efectul valproatului!)! :hi:Ceva mai eficient decat Ventolin-spray pentru relaxarea musculaturii mai exista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai incercat produse naturiste gen ceaiuri cu efect calmant? Sau poate trebuie ceva mai dur... nu stiu ce sa zic... oricum.. intreaba la o bacanie.. de obicei vanzatoarele de acolo au multe raspunsuri..

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am inteles faza cu bacania!Nu cred ca e cazul sa ma iei peste picior!Daca ai un sfat il primesc cu placere dar bascalia nu isi are rostul aici.Astept in continuare un sfat avizat.Ceaiurile sunt destul de riscante pentru ca nu stiu ce efecte au in totalitate.Controlez mai bine un medicament.Valproatul de sodiu din Orfiril este o substanta pretentioasa.Teiul este calmant dar este si expectorant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
N-am inteles faza cu bacania!Nu cred ca e cazul sa ma iei peste picior!Daca ai un sfat il primesc cu placere dar bascalia nu isi are rostul aici.

[snapbacca]39253[/snapbacca]

Scuza-ma daca asta ti sa-a parut, nu as face bascalie intr-un caz ca asta... e adevratat m-am bagat ca musca in lapte.

bacanie = magazin cu produse naturiste cel putin asa aud pe aici.(pe langa denumirea de plafar care nu-mi venea la primul post )

Un sfat avizat poti obtine de la un medic .

Iti tin pumnii oricum... si inca o data scuze pentru impresia lasata... :crazy:

Edited by Dulcica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bacanie pentru mine nu are nici in clin nici in maneca cu medicina.Asta e mi-a trecut.Pe medici i-am intrebat dar am zis ca poate cine stie nimeresc pe careva prin Forum care stie mai multe.O sa incerc sa caut pe Internet.Am o stare de nedescris.Azi noapte n-am dormit ca i-a fost rau si sunt inspaimantata. :crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Diazepamul se poate inlocui cu XANAX.ESte mai bun si nu da dependenta.Acum depinde pentru ce il iei.Eu il folosesc pentru insomnii si in stari de agitatie (la indicatia dr.). Multa sanatate baiatului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de copil nu de mine.Eu nu iau decat extraveral si nimic altceva ca trebuie sa fiu mereu pe faza!Multumesc oricum!de xanax stiam de acum doi ani si mai multi.Ma intereseaza ceva care se poate da la copii si care sa nu interactioneze negativ cu Orfirilul(valproatul de sodiu) pe care il ia pentru problemele neurologice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buna Diazepamul se poate inlocui cu XANAX.ESte mai bun si nu da dependenta.Acum depinde pt ce il iei.Eu il folosesc pt insomnii si in stari de agitatie (la indicatia dr.). Multa sanatate baiatului.

XANAX=drogare

Daca iei ocazional sau perioade scurte=no problem.Rezultate foarte bune.

Daca faci tratament de durata da dependenta.Scrie pina si pe prospect.

 

Incearca si alte metode decit medicina alopata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Copilul meu are mari dificultati de respiratie din cauza blocajului provocat de diazepam si a insuficientei musculaturii care actioneaza in cadrul intregului ciclu respirator.Precizez ca are SMA si un sindrom neurologic ale carui manifestari sunt tinute in frau cu Orfiril(valproat de sodiu) si diazepam.Am incercat sa reduc la sfatul medicului specialist doza de Orfiril dar n-a mers si am observat ca nu asta ii face problemele cele mai mari ci diazepamul.Baiatul are 7 ani si 10Kg.Nu e anemic,mananca inca bine,pasat.Cu ce l-as putea inlocui?In nici un caz fenobarbital(micsoreaza efectul valproatului!)! :hi:Ceva mai eficient decat Ventolin-spray pentru relaxarea musculaturii mai exista?

 

AnMar, nu stiu ce boala are copilul tau pt ca informatiile pe care ni le-ai furnizat tu aici nu sint concludente - de ex. "sindrom neurologic" poate insemna orice pt ca exista foarte foarte multe sindroame neurologice, dar, judecind dupa faptul ca i s-a recomandat valproat si diazepam, presupun ca cel mai probabil are o forma de epilepsie (exista foarte multe forme de epilepsie)

Ar fi interesant sa ne spui ce diagnostic i-a pus medicul exact (ce scrie pe biletele de la medic)

 

De obicei valproatul se da pentru epilepsie (crize de grand mal, convulsii, crize tonico clonice, etc).

La fel, pt epilepsie se da si Diazepam.

Insa, in doze foarte mari Diazepamul deprima centrul respirator si astfel apar problemele de respiratie putind duce pina la stop respirator si moarte.

De aceea este foarte important ca tratamentul cu diazepam sa fie indicat si SUPRAVEGHEAT de catre medic !!!

In nici un caz NU e voie ca TU sa cresti dozele de Diazepam "de capul tau", ci doar medicul poate administra acest medicament pentru ca exista riscuri foarte mari, exista chiar riscul mortii.

Alt aspect este ca Ventolinul NU relaxeaza musculatura striata (exemplu de musculatura striata: muschi respiratori, muschii mainii si ai picioarelor - deci pe acestea Ventolinul NU le relaxeaza), ci doar musculatura neteda (ex: musculatura bronsica).

De asemenea, Ventolinul este un alt medicament care in doze neadecvate poate fi EXTREM de periculos !

De aceea este la fel de important ca si tratamentul cu Ventolin sa fie initiat si SUPRAVEGHEAT de catre medic !

 

Sfatul meu este sa mergi la spitalul 9 cu baiatul, la clinica de neurologie si sa-l cauti pe profesorul Popa Constantin (care este un neurolog absolut de exceptie) sa il consulte pe baiat si sa-l trateze el.

 

Multa sanatate copilului ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×