Sari la conținut
Forum Roportal
deea_s

Soarta jurnalistilor romani rapiti in Irak

Postări Recomandate

Au aparut imagini noi cu jurnalistii rapiti.Se pare ca e vb de alti rapitori acum,iar daca inainte credeam ca ei sunt amatori acestia de acum sunt clar niste profesionisti.Ziaristii sunt imobilizati...cu catuse...si au deasupra capului arme atintite.

Rapitorii ne-au dat un ultimatum..retragerea trupelor romanesti din Iraca in 4 zile sau jurnalistii vor fi omorati.Se pare ca acest ultimatum a fost dat in asa fel incat sa nu poata fi indeplinit pentru ca e imposibil ca in 4 zile sa retragem peste 800 de soldati.

Soarta jurnalistilor romani sta in mana autoritatilor si depinde de decizia pe care o va lua guvernul..decizie foarte grea ..

Chiar daca decizia aleasa va fi aceea de retragere a trupelor nu putem avea siguranta ca jurnalistii vor fi eliberati.De asemenea aceasta decizie ar putea fi vazuta ca un semn de slabiciune si pe viitor vor profita utilizand aceste santaje politice.

Ceea ce nu inteleg se pare prezentatorii de stiri si posturile de televiziune e faptul ca toate aceste speculatii si informatii nu fac decat sa ingreuneze situatia aceasta de criza..ar trebui sa se limiteze in a prezenta stirea si nu a face speculatii.

Deci ce e de facut?Ce parere aveti?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Tot presa este aceea care in goana dupa senzational, nu respecta sentimentul ala profund uman si pune sare pe rana. Pe toti ne inspaimanta mai mult sau mai putin cele vazute, mai cu seama pe familiile respectivilor. E dureros, dar cu totii trebuie sa ne pastram calmul si sa avem incredere cei care se ocupa de cazul asta stiu au de facut... au mai fost precedente care sa-au rezolvat pana la urma pe cale diplomatica. Doamne ajuta sa fie bine!

Editat de maybe

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu vor retrage trupele fraza :"NU negociem cu teroristii "va spune ceva?

:-