Sari la conținut
Forum Roportal
Clinho

Biodisel sau GPL?!

Care produs il vedeti ca fiind de viitor ?  

11 membri au votat

  1. 1. Combustibili ecologici

    • GPL
      3
    • Biodisel
      7
    • Altul...Care?
      1


Postări Recomandate

Din punctul meu de vedere producerea de biodisel nu e o solutie,trebuie cultivate suprafete imense de rapita ,floarea soarelui, porumb pentru a produce acest produs ecologic , numit biodisel.

 

GPL e un produs ecologic un amestec de propan si butan, din punctul meu de vedere e singura solutie la ora actuala , chiar daca e periculos.

 

Astept pareri pro/contra despre biodisel si GPL!!

 

GPL are si un pret foarte mic

 

inca un avantaj al autogazului ar fi gazele arse rezultate avind in compozitie mai putine noxe, deci poluarea mediului este mai redusa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tata Motors se pare ca a luat foarte in serios normele de poluare impuse de organismele internationale si a gasit o solutie pentru reducerea emisiilor de CO2.

Constructorul indian a venit cu ideea dezvoltarii unui automobil care sa functioneze pe baza de aer comprimat. Botezat Air Car, micul model este pus in miscare de forta aerului comprimat care actioneaza pistoanele motorului. Realimentarea se realizeaza tot print-o unitate de aer comprimat, creata special pentru acest model. In cazul in care proprietarul masinii nu poate gasi un compresor potrivit pentru realimentare, exista o alta solutie si mai simpla: conectarea unitatii incorporate la orice priza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Biodiesel este o prostie de nivel mondial dar daca o fac si strainii chiar daca e o prostie , ne luam si noi dupa ei (ca si roata de rezerva din portbagaj care se afla la fund de tot, sub toate bagajele)....

In primul rand un motor diesel euro 4 este mai putin poluant ca un benzinar euro 4 si sub aspect calitativ dar si cantitativ (motorul diesel consuma mai putin)ca pret de cost este de 4 ori mai scump decat motorina asa ca nu e nici o sfaraiala si mai e ceva , randamentul este cu 30 % mai mic decat al motorinei... si noxele sunt cu 5-10 % mai mari... asa ca biodieselul nu este bio nici pe departe... se va ajunge ca in greierul si furnica... biodieselul obtinut de pe 1 ha de rapitza iti ajunge ca sa ari, discuiesti, semeni, intretii cultura si recoltezi :spiteful: la 1 ha de rapitza se obtine cel mult 2500 kg de seminte din care se obtin cel mult 1000 l ulei...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o faza..la noi in tara nu se produce biodisel , deci trebuie importat de la ucrainieni

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Biodiesel este o prostie de nivel mondial dar daca o fac si strainii chiar daca e o prostie , ne luam si noi dupa ei (ca si roata de rezerva din portbagaj care se afla la fund de tot, sub toate bagajele)....

In primul rand un motor diesel euro 4 este mai putin poluant ca un benzinar euro 4 si sub aspect calitativ dar si cantitativ (motorul diesel consuma mai putin)ca pret de cost este de 4 ori mai scump decat motorina asa ca nu e nici o sfaraiala si mai e ceva , randamentul este cu 30 % mai mic decat al motorinei... si noxele sunt cu 5-10 % mai mari... asa ca biodieselul nu este bio nici pe departe... se va ajunge ca in greierul si furnica... biodieselul obtinut de pe 1 ha de rapitza iti ajunge ca sa ari, discuiesti, semeni, intretii cultura si recoltezi :stars: la 1 ha de rapitza se obtine cel mult 2500 kg de seminte din care se obtin cel mult 1000 l ulei...

 

- Bio-diesel pe naiba !!!

 

- O prostie !!!

 

- Se arde tot combustibil organic ( C-C-C-C-C-H- etc).

 

- Combustibilul - ulei vegetal, nu este viitorul, deoarece pt., a ara un teren, se consuma cantitati uriase de combustibil, plus alte lucrari, ..., si rapita nu ... ., in fine nu este rentabil !!!

 

 

- Momentan se dau anumite subventii si facilitati pt., acest tip de combustibil, insa pana cand ??? !!!

 

- Am auzit ca revine CARBUNELE, care va fi stropit in cuptoare cu apa -----> SYNGAZ, (CO+H2), solutie veche, inca din anii 60, ori convertit in METANOL !!!

 

- Se pare ca nici multiplicarea centralelor atomice nu va fi solutia (sunt scumpe), multe iesind la pensie pana in 2030 !!!

 

- Singura optiune fiind relansarea CARBUNELUI, care ne poate asigura necesarul energetic in contextul cresterii economice mondiale, pana in anul 2180 !!!

 

- Tratatul de la Kioto sta sa se prabuseasca, iar treaba cu incalzirea globala "o sa o rezolve OLANDEZII si Belgienii" !!!

 

- Solutii de viitor: Hidrocentralele flotabile tip platforma petroliera flotabila, plasata pe curentii oceanici !!!

 

 

( - Mai intrati si pe la forumul ----> STIINTA TEHNICA SI INOVATII, /PROPULSIA WARP, si mai discutam despre viitorul omenirii ) !!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca va ganditi sa va cumparati o masina, dar sunteti ingrijorat ca astfel contribuiti la poluarea mediului inconjurator, va dam o veste....

Editat de Clinho

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1 l de motorina este 3,5 lei si asta in conditiile in care acest combistibil este accizat. De ex 1 l de ulei de floarea soarelui, care merge si el in motoarele diesel, cost cam3-3,5 lei.... dar neaccizat !

Aveti idee cam cate procente din totalul de gaze cu efect de sera se datoreaza activitatilor antropice? este sub 5%. Incalzirea globala este un fenomen ciclic ce se repeta cu o periodicitate de 50-60 de ani. De ex recordul la temperatura din tara noastra s-a inregistrat in 1955 cand au fost intr-o zi 41 de grade la umbra.... Cate masini circulau in Ro in acea perioada? Ce industrie poluanta avea Ro in acea perioada?

Si totusi de ce atata agitatie? Ca sa se gaseasca o solutie pt a scoate monopolul petrolului din mana americanilor si a tarilor arabe !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici un combustibil nu poate sustine cresterea umana. Biodisel sau GPL din punctul meu de vedere sunt la fel de ineficiente.

 

Solutia consta in a invata sa locuim unii langa altii in a invata sa lucram mai aproape de unde stam in a reinvata ce inseamna civilizatie.

Cei ce vor sa inteleaga ce spun recomand sa urmareasca prezentarea asta:

James Howard Kunstler: The tragedy of suburbia

Americanii au creat si au promovat tampenia ce e suburbia si din pacate aceasta tampenie e replicata si la noi.

 

Un cuvant de avertizare... tipul are un limbaj colorat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Nici un combustibil nu poate sustine cresterea umana.

Nu asta e problema. Dincolo de o mică corecţie, referitoare la faptul că specia umană are de fapt nevoie de energie, nu de combustibili, realitatea este că energia prea ieftină ajunge folosită iresponsabil. Aşa că energia devine scumpă, chiar şi pentru aplicaţii cu-adevărat utile.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×