Schimbarea Perceptiei 4 Report post Posted April 1, 2007 (edited) Occident statisticile pe 2007 : 1 din 94 de baieti in SUA se naste autist. 1 din 150 de fete se naste autista.... procentele sunt in crestere exponentiala. Nu se conusc cauzele... si ca bonus 1 din 10 adulti in occident sufera de forme acute ale depresiei (asta inseamna ca practic 10% sunt dependenti de medicamente). stressul, sistemul ? Noi copiem si imitam societatea occidentala pe de alta parte... PS savant skill e prezent numai la 2~3% dintre ei (faze gen Rainman)... restul sunt pur si simplu retardati Edited April 1, 2007 by Schimbarea2012 Share this post Link to post Share on other sites
elandi 4 Report post Posted April 1, 2007 Autismul este in crestere sau este mai la moda (ca si ADHD, de exemplu)? Sau medicii sunt mai pregatiti sa-l recunoasca si apare ca diagnostic in locul altor afectiuni desuete? Share this post Link to post Share on other sites
Schimbarea Perceptiei 4 Report post Posted April 1, 2007 (edited) mai faza e ca 1 din 94 se naste redard...ce sa mai... ca acum se numeste autist, idiot, sau "special" (ipocrizia umana) e o fiinta incapabila sa supravietuiasca pe cont propriu. asa procent de handicapati nu a fost pana acum... Mai mult nu se conosc cauzele : 1. uneori copiii sunt normali pana la o anumita varsta apoi - bang - se refugiaza in lumea lor 2. copiii se nasc autisti 3. genetic nu e un pattern descoperit inca exista speculatii asupra medicamentelor, vaccinurilor, stresului si alimentatie pline de conservati si chimicale... si cum am mai spus doar 2~3% dintre ei au savant skill (gen Rainman) restul de 97% sunt pur si simplu idioti... dependeti de ceilalti pentru supravietuire Edited April 1, 2007 by Schimbarea2012 Share this post Link to post Share on other sites