Sari la conținut
Forum Roportal
pufuletz

Mai merge cineva la teatru?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Pai vad ca e foarte cautata tema privind teatrul :pee :pee banuiesc ca nu vorbiti de asta pentru ca nu va place. care pot fi motivele?

personal nu merg la teatru. nu reprezint anticultura dar ma plictiseste sincer. prefer sa citesc o carte :o:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu merg la teatru .... De ce ? Sunt mai multe motive :

-in oraselul in care locuiesc eu nu se mai tin spectacole de teatru de ani de zile

-majoritatea pieselor de teatru din ziua de astazi sunt niste porcarii ;

-atunci cand la Sibiu (unde sunt student) mai vine cate un spectacol cu o distributie de zile mari (a se citi din Bucuresti) , pretul unui bilet nu e pentru muritorii de rand.

Sunt suficiente motive pentru a nu (mai) lua parte la piese de teatru...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da intradevar sunt cam de proasta calitate in umila mea parere privind arta teatrului :o: cel putin in orasul in care locuiesc. ultima oara am fost acum doi ani la o versiune mai moderna de la "romeo si julietta" si m-am plictisit groaznic sincer. dar nu prea pot sa spun prea multe pentru ca nu sunt o mare consumatoare si cunoscatoare de teatru.

dar nu ma indoiesc ca exista si actori de exceptie si piese bune dar se pare ca sunt concentrate in capitala... :o:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ultima oara am fost acum vreo 3 ani.La un spectacol de revista,de atunci :)"

Adevarul e ca nu prea avem timp ptr asa ceva;de obicei cand vii acasa de la lucru,deschizi Tv,calc,sau asculti ceva muzica si gata ziua...

La urma urmei,ce teatru ne mai trebuie :pee ,deschide dom-le Tv-ul si ai teatru gratis :o::o:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri