Sari la conținut
Forum Roportal
Ivanna

Concurenta intre parteneri

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Nu stiu daca ati mai discutat despre asta,dar am deschis eu subiectul.

 

 

Ce parere aveti ? V'ati confruntat cu asa ceva?

 

 

Eu,de mult ori simt ca el ma invidiaza.

Eu sunt studenta si atunci a inceput si el facultatea.Am zis...booon.

Doar ca,el vrea sa o faca pe bani si il costa ff mult.

 

I'am zis ca,asta ne'ar afecta in mod serios bugetul si nu ii pasa.I'am propus sa faca o alta facultate,sau sa invete,nu doar sa dea banii.

 

Eu la fel,fac facultate.Ma invidiaza cand ma vede ca invat.Se uita asa ciudat..de parca fac un lucru nepermis.

Mi'a zis ca el o va face pt ca o fac si eu.

A mai avut ocazia sa o faca,dar a renuntat in primul an.Acum face iar.

Nu o sa se descurce sa plateasca atatia bani si nici nu o sa invete nimic,doar s'a ambitionat si face concurenta cu mine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Nu stiu daca ati mai discutat despre asta,dar am deschis eu subiectul.

Ce parere aveti ? V'ati confruntat cu asa ceva?

Eu,de mult ori simt ca el ma invidiaza.

Eu sunt studenta si atunci a inceput si el facultatea.Am zis...booon.

Doar ca,el vrea sa o faca pe bani si il costa ff mult.

 

I'am zis ca,asta ne'ar afecta in mod serios bugetul si nu ii pasa.I'am propus sa faca o alta facultate,sau sa invete,nu doar sa dea banii.

 

Eu la fel,fac facultate.Ma invidiaza cand ma vede ca invat.Se uita asa ciudat..de parca fac un lucru nepermis.

Mi'a zis ca el o va face pt ca o fac si eu.

A mai avut ocazia sa o faca,dar a renuntat in primul an.Acum face iar.

Nu o sa se descurce sa plateasca atatia bani si nici nu o sa invete nimic,doar s'a ambitionat si face concurenta cu mine.