România
Roportal.ro

Roaccutane

Început de yin, Vin 17 nov 2006 · 90 răspunsuri · 65.953 vizualizări

strumphyy59 mesaje#82
Vladazard a scris:
... iau un kkt pt reclama.. iar sincer eu nu-s sfantul petru Pentru a-mi pasa asa mult de restul lumii.. dar sincer m-am saturat de toti care zic.. ,, m-am saturat de acnee.. ce sa fac.. am incercat tot... de la aven... de la loreal... de de ceai de la bunica etc,,... pentru ca adevarul este ca nu ai ce face la acnee decat cu acest medicament.. restu solutiilor pentru fatza sunt ,, frectie la picior de lemn,,... ma refer la acneea cu adevarat serioasa nu 2-3 cosulete..

Intr-adevar, Accutane este un medicament extraordinar. Numai cei care au avut acnee severa stiu cat de mult conteaza acest medicament. Cand esti in situatia aia nu te mai uiti la efectele secundare pt ca efectiv nu-ti mai pasa. Insa acesta trebuie folosit numai in cazul acneei severe, unde alte tratamente au dat gres. Trebuie tinut un regim si, atat barbatii cat si femeile, nu trebuie sa conceapa un copil timp de 2-3 ani de la sfarsitul tratamentului. Eu am cunoscut persoane care nu aveau cine stie ce probleme cu acneea, si care vroiau sa ia Accutane. Si atunci nu este in niucun caz indicat!! Insa cand nu iti mai ramane alta solutie, Accutane te salveaza...Din cate stiu doza prescrisa trebuie sa fie in fct de kilogram, iar pe parcursul tratamentului aceasta se modifica.

nicnic38.009 mesaje#83
Vladazard a scris:
... iau un kkt pt reclama.. iar sincer eu nu-s sfantul petru Pentru

Ce nashpa!

Eu tocmai pe Sf Petru il cautam :acute:...ma scuzi ca te confundai :o: !

danutzza_259 mesaje#84

Buna !

Si eu pot sa va spun ca imi apar cosuri in piele , si chiar si atunci cand imi apar cosuri mici dc nu se sparg bine imi intra in piele.

Am unul pe spate si am mers cand am fost mai mica la doctor pt a mi-l scoate si mi-a spus ca daca o sa mi-l scoata va reapare asa ca puteti sa-mi spuneti ce as putea face?

Va rog mult de tot .

O sa-mi fac timp sa merg si la un dermatolog sa vad ce imi recomanda.

Multumesc si astept raspuns .

Orice raspuns este bine venit .

leenarte5 mesaje#85

Buna,

De acnee am suferit si eu mult timp. Am umblat la multi medici in Romania si miau scris o groaze de pastile si creme care nu au avut nici un efect.. La mine era rau pt ca imi apareau bubitele si ramaneau si semne. Parti din aceste semne le am si acum,dupa cativa ani. Eu am fost la un dermatolog din afara tarii si el mia dat un tratament cu Ciscutan,la noi se foloseste Roacutanul in locul Ciscutanului. Mia mai dat si o lista lunga de produse cosmetice pe care sa le folosesc pe perioada tratamentului,plus ca faceam peelinguri chimice o data la 2 saptamani. La inceput a fost f neplacut, din cauza Ciscutanului,dar a meritat. Eu am scapat de acnee foarte repede,nu mai tin minte exact cat am facut tratamentul,dar acest doctor mia asigurat o fata frumoasa si asa a si fost. Cicatricile nu sau vindecat complet,dar asta este o alta poveste....

Intradevar Roacutanul sau Ciscutanul nu e bine de luat pe o periada mai lunga ( eu am semnat ca nu sunt insarcinata si ca ma fac raspunzatoare daca am sa raman mai repede de 6 luni,din momentul intreruperii tratamentului) iese greu din organism dar merita. As putea sa iti scriu si lista cu cosmetice pe care am folosito eu si pe care stiu ca o da fiecarui pacient indiferent de tipul tenului daca te intereseaza.

lorena843 mesaje#86

:spiteful: BUNA SEARA!AS VREA SA IMI DAU SI EU CU PAREREA DESPRE ROOACUTANE!!!!!!!!!EU IL FOLOSESC DE 5 LUNI SI IAU CATE 1 PASTILA PE ZI DE 10 MG ,EU CHIAR AM AVUT NOROC POT SA SPUN.PRIMELE 3 LUNI ESTE ADEVARAT CA AM CAM AVUT TENUL CAM IRITAT DECAT DE OBICEI SI BUZELE USCATE DAR ACUM CHIAR AM TENUL O.K POT SA IES SI EU AFARA FARA FOND DE TEN SI MA SIMT SI EU SIGURA PE MINE.EU NU AM AVUT PROBLEME CUM SCRIE PE AICI IN FORUMURI.MAI AM O LUNA SI IL TERMIN SI SA SPERAM CA NU V-A MAI FI NEVOIE SA APELEZ SI ALTA DATA LA EL.VA PUP SI O SEARA BUNA!

ceata1 mesaje#87

Sal stiu ca e off topic dar a incercat cineva Autovaccinul de la Institutul Cantacuzino.....din ce am citit eu scapi de acnee 100%..dar si alte pareri negative ca ti-ar modifica sistemul imunitar...in rau desigur

cori@cami65 mesaje#88

cam intarziat raspunsul,dar... da,fiica mea de 15 ani a facut acest autovaccin(se fac 13 doze la intervale stabilite de cei de la institut)si in perioada de dupa vaccin cosurile au disparut cu desavarsire pana cand ne-a recomandat cineva sa facem cateva sedinte de microdermoabraziune ptr.pete si semnele care au ramas in urma acneei.dupa 5 sedinte de microdermoabraziune(este un procedeu de ,,zgariere'' a fetei intr-un strat f.f.subtire cu niste microcristale...)acnea a reaparut in toata splendoarea ei.acum santem in trat. la o alta dr. care i-a rec.trat.pe o perioada mai lunga cu janine anticonceptionale si fata arata bine.

Anca c.1 mesaje#89

Buna ma puteti ajuta va rog si pe mine am acnee de 8 ani de zile si am incercat nenumarate tratamente atat medicamentoaze cu Zynerit,Roaccutane,Skinoren, dar au avut efect o anumite perioada de timp, in afara de uscarea excesiva a tenului alte efecte negative nu au fost.Am incercat si tratamente naturiste, ceaiuri, masti un regim alimentar mai sanatos, cosurile nu le storc, dar degeaba, reapar si in plus am multe pete rosii pe fata si urme de la acneeAm folosit numai game scumpe pentru ten, chiar si acum folosesc doar produse pe baza de apa termana de la LA ROCHE-POSAY.Exista ceva tratament care sa dea rezultate?pentru ca nu mai stiu ce sa incerc

Nu stiu ce incredere sa am si in laserul de care am auzit ca ar da rezultate bune pentru urme , daca cumva ati folosit si se vad rezultate va rog sa imi scrieti.Va multumesc

Win.xp13 mesaje#90

e bine ca pentru tratarea acneei sa nu te expui la soare si sa nu folosesti tot felul de produse dupa ureche.ideal ar fi produsele gen medicament cu prospect recomandate de medic.de ex eu folosesc Skinoren.

poate ai probleme endocrine....depinde de varsta......ar fi buna o vizita la medicul specialist sa nu te expui la soare ca ingrasa mai rau tenul!

← Înapoi la Medicamente