BigDefender 2294 Raportează post Postat Octombrie 23, 2006 Va astept cu mare placere in lumea minunata a electrotehnicii si a electromecanicii! Pe cat imi va sta in putere si in cunoastere,va voi sta la dispozitie cu raspunsuri la intrebari,sfaturi,indrumari din experienta mea si nu numai! Va astept! Al dvs,BigDefender Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Acamandur 20 Raportează post Postat Octombrie 26, 2006 am si eu o intrebare poate stiti cum pot regla debitul de lubrifiere a aerului unui masini industriale care are membrana de reaglaj sparta?! La intrarea de aer a fiecarui masini se gaseste filtrul de aer si lubrificatorul dupa care pleaca mai departe aerul lubrificat in instalatie, iar membrana nu gassc pe nicaieri iar daca pun ulei in rezervor in cateva zile l-a aruncat in instalatie pe tot ceea ce nu e bine deloc. Stiti cum as putea regla dracovenia asta?! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
BigDefender 2294 Raportează post Postat Octombrie 28, 2006 am si eu o intrebare poate stiti cum pot regla debitul de lubrifiere a aerului unui masini industriale care are membrana de reaglaj sparta?! La intrarea de aer a fiecarui masini se gaseste filtrul de aer si lubrificatorul dupa care pleaca mai departe aerul lubrificat in instalatie, iar membrana nu gassc pe nicaieri iar daca pun ulei in rezervor in cateva zile l-a aruncat in instalatie pe tot ceea ce nu e bine deloc. Stiti cum as putea regla dracovenia asta?! Acamandur,imi spui tipul masinii,are carte tehnica sau nu,pe vremea mea lubrefierea se facea simplu,manual cu ulei! :spiteful: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Acamandur 20 Raportează post Postat Octombrie 28, 2006 (editat) are si carte tehnica binenteles,biesse rover 325/L pe 2 capete, 22 KW, 10 Bar, alim. pe 380 V, an 1995. Treaba este ca am multe pistoane care imi ridica niste ventuze si sunt ancrasate din lipsa uleiului in aer. Am umplut jumatate din rezervor (circa 100 de ml) si mi-a suflat pa peste tot ulei timp de cateva saptamani pana s-a dus din instalatie. In carte spune ca un rezervor plin (250 de ml) trebuie sa ajunga 6 luni de zile sau 2000 de ore de functionare si la mine intr-o saptamana l-a papat pe tot cu toate ca i-am pus acelasi ulei ca si innainte, cu aceeasi densitate. Manual ar insemna sa iau la mana in fiecare luna fiecare pistonas din cele 100 care sunt, si sa le ung, lucru nu tocmai placut. a, si tipurile mai noi de masini au lubrifierea aerului si a anumitor angrenaje controlata electronic, direct din setarile softului masini (prin electrovalve, lucru foarte simplu si inteligent). Cam asa arata un lubrificator, regulator presiune si filtru (FRL) sa va faceti o idee. Modelul care imi trebuie mie nu l-am mai gasit in fabricatie si nici piese de schimb pentru el nu mai sunt. Editat Octombrie 28, 2006 de Acamandur Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
BigDefender 2294 Raportează post Postat Octombrie 30, 2006 Am cautat, dar spre regretul meu, nu am cum sa te ajut in aceasta problema!Poate niste specialisti in pneumatica sau hidraulica! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Acamandur 20 Raportează post Postat Octombrie 30, 2006 Cred ca o sa il schimb cu totul pana la urma pentru dracovenia asta de regulator. Mersi pentru interes macar. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
tahionic 4 Raportează post Postat Noiembrie 27, 2006 O solutie romaneasca ar fi adaptarea unui picurator pe rezervor. Daca 1 ml are cam 15 picaturi atunci ti-ar trebui aprox 4000, asta inseamna 2 picaturi la o ora de functionare. E doar o idee in caz ca nu se poate rezolva altfel. Edit: am vorbit cu un prieten si spune ca membrana trebuie schimbata, firmele mari de actionari pneumatice au toate reprezentanta la noi in tara. Pe langa asta ar trebui sa ai un jiglor de reglare a debitului, mai toate mecanismele de dozare au asa ceva. S-ar putea sa fie un sistem pe baza de injector, ca la masina si atunci sa necesite o schimbare a diuzelor astfel incat sa realizeze vaporizarea. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
tahionic 4 Raportează post Postat Noiembrie 27, 2006 Tot el mi-a mai zis ca FRL/FRU are filtru de aer cu tot cu membrana/filtru urmat de un regulator de debit/presiune urmat de un dozator/vaporizor voluminic. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Acamandur 20 Raportează post Postat Noiembrie 27, 2006 Am schimbat tot blocul care includea filtrul,regulatorul de presiune si lubrificatorul. Acum merge perfect. Mersi pt sfaturi. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Goth66 0 Raportează post Postat Decembrie 27, 2009 Am si eu o problema :spiteful: nu prea ma pricep asa bine insa stiu sigur ca la magazinele cu piese d-alea micute , gen rezistori , condensatori... :tease: au si un "lipici termic" , un fel de baton cilindric transparent care se topeste la foc si lipeste foarte bine. Intrebarea mea ar fi cum se numeste acel adeziv si daca stiti ceva magazine in Bucuresti unde pot gasi asa ceva , v-as fi tare recunoascatoare. :spiteful: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri