Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
@l3x@ndr@_ingerash

sex

Recommended Posts

Am si eu o nelamurire.azi am facut sex cu prezervativul si sa rupt dupa aceea in aceeasi zi am mai facut inca odata iar dupa vreo 5-6 ore inca odata iar apoi dupa ultima oara am luat pilula dea doua zi e prima oara cand o iau si as vrea sa stiu daca raman insarcinata sau pilula sia facut efectul pt toate cele 3 partide. :flirt: :yes: :drag:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu o nelamurire.azi am facut sex cu prezervativul si sa rupt dupa aceea in aceeasi zi am mai facut inca odata iar dupa vreo 5-6 ore inca odata iar apoi dupa ultima oara am luat pilula dea doua zi e prima oara cand o iau si as vrea sa stiu daca raman insarcinata sau pilula sia facut efectul pt toate cele 3 partide. :flirt: :yes: :drag:

da cand ai mai facuto ai folosit prezervativul???oricum daca ai luat pastila de a 2-a zi zic eu ca ar trebui sa isi faca efectul ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
da cand ai mai facuto ai folosit prezervativul???oricum daca ai luat pastila de a 2-a zi zic eu ca ar trebui sa isi faca efectul ...

 

Da ar trebui... dar eu am cunoscut o persoana la care pastila aceeia nu a avut nici un efect din cauza ca avea o alergie si lua ceva pastile .Asa ca daca vrei sfatul meu eu zic ca ar fii bine sa mergi sa consulti un doctor sau poate o sa ai noroc sa gasesti unu pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar trebui sa ma simt rau dupa ce am luat pastila?

ca eu nu mam simtit deloc rau nu am avut nici o stare de voma?

are ceva daca sunt racita si am luat pastila specific ca nu iau alte pastile pentru raceala.va rog sa raspundeti ca sunt disperata si nu stiu ce sa fac?

multumesc tuturor care vor raspunde

Share this post


Link to post
Share on other sites
ar trebui sa ma simt rau dupa ce am luat pastila?

ca eu nu mam simtit deloc rau nu am avut nici o stare de voma?

are ceva daca sunt racita si am luat pastila specific ca nu iau alte pastile pentru raceala.va rog sa raspundeti ca sunt disperata si nu stiu ce sa fac?

multumesc tuturor care vor raspunde

ai riscat ceva....eu stiam ca atunci cand iei pilula de a 2-a zi aceasta iti da o stare de ameteala voma..acum nu stiu...oricum va trebui sa iti faci un teste pt sarcina sau sa consulti vreu doctor

Share this post


Link to post
Share on other sites

da asa stiam si eu dar pe prospect scrie ca nu e obligatoriu si in plus dupa ce am luat pastila mam pus sa dorm dar acum ametesc si imi vine sa vomit.nu stiu ce sa fac?dar testul de sarcina dupa cate zile tre sal iau?

am auzit ca anticonceptionalele distrug ovarul si cand vei vrea sa ai copii nu vei mai putea avea>?e adevarat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×