România
Roportal.ro

Problema?

Început de Helene 23, Vin 13 oct 2006 · 11 răspunsuri · 8.613 vizualizări

Helene 233.955 mesaje#1

Am si eu o intrebare delicata. Iau anticonceptionale de un an si menstruatia e regulata acum.Problema care a aparut acum este ca o astept de vreo 3 zile si nu mai vine. Nu am uitat sa iau nici o pastila si le-am luat la ora exacta. Exista cumva posibilitatea sa nu vina luna asta, cum am auzit zicandu-se, sau si mai rau, sa fiu insarcinata??? Anticonceptionalele sunt singura metoda de contraceptie pe care o folosesc. Multumesc anticipat.

Ares4445.648 mesaje#2
Helene 23 a scris:
Am si eu o intrebare delicata. Iau anticonceptionale de un an si menstruatia e regulata acum.Problema care a aparut acum este ca o astept de vreo 3 zile si nu mai vine. Nu am uitat sa iau nici o pastila si le-am luat la ora exacta. Exista cumva posibilitatea sa nu vina luna asta, cum am auzit zicandu-se, sau si mai rau, sa fiu insarcinata??? Anticonceptionalele sunt singura metoda de contraceptie pe care o folosesc. Multumesc anticipat.

Depinde ce anticonceptionale folosesti. De ex. daca folosesti "aspirina" si o tii strinsa intre genunchi, riscurile sint inexistente. :drag:

Myrelutza24.192 mesaje#3

Sa nu ai dereglari hormonale.

Suplimentele de hormoni aduse in corp prin anticonceptionale favorizeaza cresterea numarului lor. :drag:

Ai mare grija

Helene 233.955 mesaje#4
Ares444 a scris:
Depinde ce anticonceptionale folosesti. De ex. daca folosesti "aspirina" si o tii strinsa intre genunchi, riscurile sint inexistente. :drag:

ha ha, very funny

folosesc Marvelon, pentru cei care pot sa ma ajute cu un raspuns adecvat

Ares4445.648 mesaje#5
Helene 23 a scris:
ha ha, very funny

folosesc Marvelon, pentru cei care pot sa ma ajute cu un raspuns adecvat

funny indeed, but the most reliable ... :crazy: uite daca foloseai aspirina nu erai asa ingindurata acum :drag:

Helene 233.955 mesaje#6
Ares444 a scris:
funny indeed, but the most reliable ... :doh: uite daca foloseai aspirina nu erai asa ingindurata acum :crazy:

partenera ta asa procedeaza? :drag:

Ares4445.648 mesaje#7
Helene 23 a scris:
partenera ta asa procedeaza? :crazy:

Era vorba de tine doll, nu de partenera mea ... :drag:

Helene 233.955 mesaje#8
Ares444 a scris:
Era vorba de tine doll, nu de partenera mea ... :drag:

era vorba de mine, dar ma intrebam de unde stii tu de metode din astea? :crazy:

flori de camp21.584 mesaje#9

daca pauza intre pastile este de 7 (asa era din cate stiu eu) si mai intarzie inca 2-3 zile, consider ca ar fi bine sa consulti un doctor. posibil sa fie mai degraba o dereglare hormonala si poate va fi necesara schimbarea anticonceptionalelor. unele anticonceptionale dupa un anumit timp de utilizare, determina dereglari si se impune o pauza sau schimbarea lor. doctorul te poate indruma cel mai bine. :drag:

Helene 233.955 mesaje#10
flori de camp a scris:
daca pauza intre pastile este de 7 (asa era din cate stiu eu) si mai intarzie inca 2-3 zile, consider ca ar fi bine sa consulti un doctor. posibil sa fie mai degraba o dereglare hormonala si poate va fi necesara schimbarea anticonceptionalelor. unele anticonceptionale dupa un anumit timp de utilizare, determina dereglari si se impune o pauza sau schimbarea lor. doctorul te poate indruma cel mai bine. :drag:

pai...pauza a inceput luni, asta inseamna ca eu asteptam menstruatia pe miercuri, joi, dar deja e vineri si nu prea da semne de sosire. am simptomele necesare, numai ca down there...nada. lunea viitoare ar trebui sa incep o noua folie...

schimbarea lor nu cred ca e necesare pt ca le-am schimbat acum 4 luni. iau de un an anticonceptionale si n-am facut deloc pauza. ma gandeam sa cer o parere ca oricum la doctor ma duc daca nu vine in vreo 2 zile. :crazy:

← Înapoi la Arhiva