Jump to content
Forum Roportal
camo

Pareri despre Renault Kangoo

Rate this topic

Recommended Posts

A-si vrea sa cumpar un Renault kangoo, cu 5 locuri, 1,9D din 2003 si a-si dori niste pareri despre masina ?

 

tehnic nu pot sa'ti spun, dar am inteles ca are motor bun si consuma putin. Sotul meu are la munca Kangoo si e f multumit de ea. Daca nu avea masina ca asta, la accidentul care l'a avut nu scapa intreg.... :stars:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu poti sa il intrebi mai multe data despre masina? Ma intereseaza ca vreau s-o cumpar si sa stiu daca merita! Pentru asta trebuie sa imi vand supernova si mi-ar parea rau sa o dau pt. alta, daca nu merita!

:drag:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A-si vrea sa cumpar un Renault kangoo, cu 5 locuri, 1,9D din 2003 si a-si dori niste pareri despre masina ?

Sunt robuste, destul de ieftin de intretinut.Motoarele F8Qde pe 1.9D insa, nu sunt deloc performante. Sunt motoare vechi pe care Renault le-a tinut in fabricatie pana acuma doar pentru ca prezinta un singur avantaj:durabilitatea sporita. In rest, ca si consum, desi e diesel, media e intre 6.5 si 7 l/100km. Ca si performante dinamice, lasa de dorit.E ca magarul. Trage cum vrea, si cand vrea. :drag: ...motorul asta nici macar nu e cu injectie directa!Si nici nu are turbo! Putini mai sunt producatorii de motoare care astazi mai folosesc precamera la diesel. Iar pe modelele dupa 2003, pentru ca motorul F8Q de pe 1.9D sa corespunda normelor EURO3, Renault a umblat si mai mult la performantele dinamice ale acestuia, in sensul scaderii lor. Desi pompa de injectie este una pilotata electronic, complicata pana la limite, totusi e fiabila. N-am auzit pana acuma de pompe de injectie care sa fie defecte. In schimb, probleme cu sistemul de recirculare al gazelor de evacuare...cu gramada. Aproape invariabil, la peste 100.000 km, apar trepidatii la mersul in gol, si fum negru la accelerare, datorate proastei functionari ale valvei EGR. Problema insa nu e deloc mare, valva asta putand fi intoarsa cu 180 de grade in locas, si astfel problema e neutralizata pe veci.La firma la care lucrez, Renault Kangoo este una dintre cele mai utilizate autoutilitare. Aproape invariabil, kilometrajele la care sunt casate, trec de 200 tkm.

Mult mai acceptabili sunt insa Kangoo-rii cu motorizare dCi! Asta e intr-adevar o alegere mult mai buna. :flirt:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault-ul kangoo pe care vreau sa il cumpar e din 2003, 5locuri, usi culisante pe locurile din spate, abs, 2x airbag-uri. ac, geamuri electrice fata, 59000 km, pret=6500E, 1,9d. Baiatul a schimbat pompa de injectie ca i sa defectat, mergea numai in hopuri, si ca era in garantie ia pus alta noua{1300E}, cauciucuri+jenti noi, amortizoare fata noi, in rest stare impecabila.

Daca zici ca motorul este asa, mai prost, merita sa o iau?

Merge sa ii schimb motorul cu unul 1,5dci 80cp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai n-am spus ca e prost motorul. Am spus doar ca performantele dinamice ale Kangoo-rului echipat cu motorul F8Q, sunt foarte slabe. Totusi, durabilitatea ridicata si intretinerea ieftina, sunt avantaje care inca l-au mentinut pe piata. Daca te astepti la cine stie ce performante dinamice, vei fi surprins. Mai ales ca am inteles ca tu ai condus inainte o masina cu motor pe benzina. Insa motorul F9Q de pe dTi-uri sau dCi-uri, este net superior. Chiar si consumul de combustibil iti va spune ca intr-adevar conduci un motor diesel.

Am condus atat Kangoo 1.9D cu motor F8Q Euro 3(cele cu senzor de pozitie a pedalei de acceleratie,fara cablu de acceleratie, si cu pompa de injectie pilotata electonic), cat si cu motor F8Q Euro2(modelele pana in 2001-2002 cred -cele fara senzor de pozitie al pedalei de acceleratie, cu cablu de acceleratie si cu pompa de injectie clasica). Diferenta intre caracteristica dinamica a motorului non EURO3 si al lui F8Q EURO3, se face foarte clar simtita, in favoarea celui dintai. In acceleratie, nefiind limitat de calculator pentru ca sa corespunda normei EURO3, tasneste mult mai rapid, spre deosebire de cel EURO3 la care ECM-ul sta si gandeste,si gandeste...si gandeste, si abia apoi ii da drumul sa plece.

Despre schimbatul motorului, nu stiu ce sa zic. Cred ca trebuie sa-i schimbi si cutia de viteze, tubulatura de esapament. Poate ca nu prea merita efortul. Poate ca mai bine alegi de la bun inceput un dCi.

Insa in cazul in care nu te deranjeaza lipsa dinamismului motorului, poti fi multumit si cu 1.9D. Cu reviziile facute corect, te saturi de motorul ala, atata te tine. Si e mai ieftin la intretinere. :tease:

Share this post


Link to post
Share on other sites

detin un kangoo 1,5 dci din 2003. sunt de acord, sunt mult mai bune decat cele de 1.9D sau 1.9dTi. e suficient sa te uiti la performante si consum. motorul de 1,5 dci are putin peste 70CP si consuma 4 l la 100. am reusit o data sa scot un consum de putin peste 3 litri la 100km si nici macar nu era soseaua buna. motorul e foarte fiabil. am 220.000 km la bord si nu am avut nici o problema la motor. conditia este sa intretii masina cum trebuie. eu personal aleg service-ul autorizat renault din oras. preturi nu mult mai mari si calitate destul de buna.

daca ai de facut drumuri dese cu incarcatura, e masina potrivita. eu fac aproximativ 3000km pe luna cu ea si sunt foarte multumit.

cu toate astea, masina are problemele ei. sistemul de ventilatie poate fi ori inchis, ori deschis la maxim. treptele intermediare nu mai functioneaza de ani de zile :P. usa din spate zdrangane atunci cand treci peste o groapa. dupa atatia ani, masina a inceput sa aiba trepidatii in relanti si sa accelereze mai greu, iar atunci cand e timpul sa schimbi uleiul scoate fum la accelerare. de asemenea, de vreo luna au aparut mici probleme la directie. totusi e o masina de 4 ani cu 220.000 km la bord.

in incheiere trebuie spus ca motorul de 1,5 dCi este punctul sau forte. excelent! punct slab: scaunele neconfortabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste amici o au la vanzare.Masina are 60000de km,carte de service si costa 6000 de euro.Nu prea sunt eu fan Renault(as fi dorit o nemtoaica),da' io zic ca merita.Ce stiti despre ea?Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×