Amarena 10,751 Report post Posted September 18, 2006 Sufar si io de topic Ce, n-am inteles?! Share this post Link to post Share on other sites
flori de camp 32 Report post Posted September 18, 2006 mai poti? nu te doare burta si maxilarul de atata ras? Share this post Link to post Share on other sites
Ravl 171 Report post Posted September 18, 2006 Sufar si io de topic :( ai dureri ? Share this post Link to post Share on other sites
OacOac 11 Report post Posted September 18, 2006 vii cu ciuculata la mine?? Share this post Link to post Share on other sites
Darianna 77 Report post Posted September 18, 2006 vii cu ciuculata la mine?? Da' la mine?! Share this post Link to post Share on other sites
OacOac 11 Report post Posted September 18, 2006 sa o vedem pe ama pe unde isi scoate camasa...dc toate cerem cate-o ciuculata Share this post Link to post Share on other sites
Darianna 77 Report post Posted September 18, 2006 sa o vedem pe ama pe unde isi scoate camasa...dc toate cerem cate-o ciuculata Io ma multumesc si cu o ciocotoafa. :( Share this post Link to post Share on other sites
OacOac 11 Report post Posted September 18, 2006 Io ma multumesc si cu o ciocotoafa. :( oooo...bun bun..dar dupa una..gatu meu mai cere una...si tot asa Share this post Link to post Share on other sites
Darianna 77 Report post Posted September 18, 2006 oooo...bun bun..dar dupa una..gatu meu mai cere una...si tot asa Mie imi zici?! Eu umblu cu punga in geanta mereu. :( Share this post Link to post Share on other sites
master_mind 1 Report post Posted September 18, 2006 de ce merge ursul din avatar cu fundul in sus ...sau cu botul in jos ? Share this post Link to post Share on other sites