rdk- 0 Report post Posted September 16, 2006 Are cineva idee de ce cate odata se aude un tz Share this post Link to post Share on other sites
Anca/Maria 85 Report post Posted September 16, 2006 hardul, vreun cooler... prima oara desfa'l si curata p'acolo. daca mai face sa ne spui. Si te rog renunta la limbajul de mirc... sh, tz, k . Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
rdk- 0 Report post Posted September 17, 2006 E curatat . Si te rog nu suferi cu mine . Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
harald 1722 Report post Posted September 17, 2006 Are cineva idee de ce cate odata se aude un tz Share this post Link to post Share on other sites
Anca/Maria 85 Report post Posted September 17, 2006 E curatat . Si te rog nu suferi cu mine . Multumesc! Citeste regulamentul. e interzis limbajul de mirc. Share this post Link to post Share on other sites
Spyder 1 Report post Posted September 18, 2006 (edited) Are cineva idee de ce cate odata se aude un tz Edited September 18, 2006 by Spyder Share this post Link to post Share on other sites
Darianna 73 Report post Posted September 18, 2006 Nu pot fi si erori de memorie? Share this post Link to post Share on other sites
Ravl 171 Report post Posted September 18, 2006 Nu pot fi si erori de memorie? ala e alt topic ... Share this post Link to post Share on other sites
harald 1722 Report post Posted September 18, 2006 Nu pot fi si erori de memorie? Erorile de memorie se lasă de-obicei cu ecrane albastre şi cu "invalid page ..." Share this post Link to post Share on other sites
Darianna 73 Report post Posted September 18, 2006 Erorile de memorie se lasă de-obicei cu ecrane albastre şi cu "invalid page ..." Si pe mine de ce m-au mintit ca se poate sa si tiuie?! Share this post Link to post Share on other sites