mitt 0 Report post Posted September 16, 2006 nu e nimeni din bd? sa facem schimb de impresii! :yes: Share this post Link to post Share on other sites
bistro 16 Report post Posted September 21, 2006 Nu-s din barlad, da' prea mi-e mila de tine ca esti singur/a! Share this post Link to post Share on other sites
mitt 0 Report post Posted September 21, 2006 multumesc! cam putini din zona mea pe aici! Share this post Link to post Share on other sites
bistro 16 Report post Posted September 21, 2006 Lasa ca promit c-o sa te vizitez si eu mai des, mai ales ca o craca din arborele meu genealogic a rodit la tine-n oras. Deci mi-e drag barladul. Share this post Link to post Share on other sites
ramona_m 0 Report post Posted September 21, 2006 eu sunt din iasi!!!! 8) ne adunam toti moldovenii pe aici? ar fi frumos! Share this post Link to post Share on other sites
bistro 16 Report post Posted September 21, 2006 eu sunt din iasi!!!! :) ne adunam toti moldovenii pe aici? ar fi frumos! 8) Mergem la o bere? :doh: Share this post Link to post Share on other sites
ellla 8 Report post Posted September 22, 2006 eu din p neamt salutare! ... ne face telegondola Pinalti, sa veniti sa ne dam o tura :crazy: :yahoo: Share this post Link to post Share on other sites
ramona_m 0 Report post Posted September 22, 2006 Mergem la o bere? :yahoo: tot din iasi? :crazy: oricum, mergem la o bere! Share this post Link to post Share on other sites
mitt 0 Report post Posted September 22, 2006 acum, daca sunteti ori din iasi, ori din neamt, poate ma luati si pe mine la o bere! chiar daca sunt din bd. ce ziceti? :yahoo: Share this post Link to post Share on other sites
ramona_m 0 Report post Posted September 22, 2006 acum, daca sunteti ori din iasi, ori din neamt, poate ma luati si pe mine la o bere! chiar daca sunt din bd. ce ziceti? :crazy: sigur ca te luam! :yahoo: cine stie poate o sa ne adunam si noi, moldovenii, pe aici pe undeva.... ca o bere pe bune! Share this post Link to post Share on other sites