Jump to content
Forum Roportal
piesesiaccesorii

Lada Niva

Rate this topic

Recommended Posts

Am achizitionat o Lada Niva noua! Masina este acceptabila pt. pretul de achizitie 10250 euro noua cu toate taxele incluse, tinind cont de faptul ca este, dupa parerea mea, un offroad veritabil, in coparatie cu celelalte modele de piata. Daca cunosteti sau imi puteti sugera ce tuning sau imbunatatiri pot face la aceasta masina? Are tractiune integrala permanenta si motor pe benzina de 1,7 l injectie elctronica Bosh.

Edited by roportal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Vreau sa cumpar o Lada Niva noua si as vrea sa stiu parerea celorlati despre aceasta masina. O vreau in special pentru teren, cu toate ca o sa vada si asfalt destul... trebuie sa ajung cumva pe teren accidentat. O sa o conduc cca 20000 km/an si nu stiu daca o sa ma tina asa de mult... mai ales ca as vrea sa o tin 3-4 ani. Am fost la un test drive si mi-a placut cum se comporta pe camp. Pe asfalt inca nu am o parere foarte clar formata. Puteti sa ma ajutati cu sfaturi?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am achizitionat o Lada Niva noua! Masina este acceptabila pt. pretul de achizitie 10250 euro noua cu toate taxele incluse, tinind cont de faptul ca este, dupa parerea mea, un offroad veritabil, in coparatie cu celelalte modele de piata. Daca cunosteti sau imi puteti sugera ce tuning sau imbunatatiri pot face la aceasta masina? Are tractiune integrala permanenta si motor pe benzina de 1,7 l injectie elctronica Bosh.

 

Salut,

 

Doresc sa cumpar si eu o Lada Niva si as dori sa aflu parerea ta despre masina asta.... fiabilitate, comportare pe soseau, offroad...

 

Merci,

 

Laurentiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa iei o Niva noua, e cam problematic, numai probleme am auzit de la noile serii. Alea mai vechi erau mult mai robuste si mai bine inchegate iar pe teren este o masina care iti aduce satisfactii. Eu am avut doua aspecte de reprosat, confortul e destul de redus iar zgomotul interior este o adevarata harmalaie. Pe asfalt fuge foarte bine. Raportul pretz calitate daca exceptam problemele care au aparut la modelele noi bate orice masina de teren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua

 

Am urmatoarea problema:

 

Am o Lada Niva din 2004, fara alte modificari in afara celor cu care a venit de la reprezentanta, de putin timp mi se aude un zgomot ca si cum ar bate foarte usor (ca un fel de tacanit infundat) cand motorul trage. (Adica atunci cand accelerez putin mai puternic). Nu ma pricep la mecanica si cu atat mai putin ma pricep la interiorul unui motor, dar cred ca s-ar putea sa bata un tachet.

 

Cine poate sa imi recomande un service sau un mecanic bun in Bucuresti?

 

Va multumesc foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de putin timp mi se aude un zgomot ca si cum ar bate foarte usor (ca un fel de tacanit infundat) cand motorul trage. (Adica atunci cand accelerez putin mai puternic).

Va multumesc foarte mult.

 

Bate avansul, ori ai avut apa in benzina (condens) ori benzina care ai pus-o are cifra octanica sub 95. Cauta niste benzinarii mai serioase, nu e defectiune si nu e pericol. se poate sa fie nevoie si de un pic de reglaje.

Stiu ca masinile astea pana in 2000 erau recunoscute ca fiind fiabile si ca te puteai catzara cu ele voiniceste fara frica. De cand sunt in cooperare cu Chevrolet ( Chevy-Niva) le-a cam scazut ratingul, pacat ca rusii le faceau f zdravene, ca pt razboi. Am un amic care are o Chevy - Niva si a avut probleme cu ea, placa de presiune nu era paralela cu discul, finisajele interioare cam ca la noi, mai lasau de dorit. Eu am facut test drive cu una din 2004 si mi-a placut cum se infige, demaraj bun, franare buna, catzarare buna, suspensiile cam rigide dar acceptabile. Nu m-am putut impaca cu zgomotul la interior, era o harmalaie.... chiar ca la razboi, daca faci drumuri lungi, pe asfalt si la viteze de 80-90 km/h ai de indurat. Consum cam 9-9,5% in afara, in oras... cred ca sub 16-17 nu scade.

Nu stiu cum sunt modelele astea din 2009, poate au mai rezolvat din probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e proasta

ecartamentul mic, centru de greutate sus, e impropie atat soselei cat si off roadului. Interiorul e din secolul trecut. Mai si consuma mult.

Cu toate astea imi plac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a placut intotdeauna design-ul. In rest, ce am remarcat in interior e ca trepideaza toate si suna ca un avion. :)

 

Eu as zice sa nu-l tunezi, nu stiu ce ar castiga ca imagine daca ai face-o. E ca Jeep-urile vechi pe care si le iau vamaiotii; daca cineva ii va aprecia farmecul, o va face tocmai pentru aspectul nepretentios dar solid. E genul de masina pe care o parchezi ranjind cand e jegoasa, prafuita, langa un mertan sclipitor. E verde padure? Mi se pare o culoare potrivita pentru ea. Cel mult, daca vrei sa iei exemplul vamaiotilor pomeniti mai sus, poti sa tragi niste panselute pe ea. Flower power! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna as fi vrut sa scriu despre lada niva dupa ce voi scapa de cea pe care am cumparato in 2007 noua de la o reprezentanta din Cluj (niste neseriosi nici nu le mai stiu numele pe strada Maramuresului au sediul).In primul rand dupa ce am achitat factura a durat doua luni sa o aduca ,cei de la Cluj imi tot spuneau ca nu a sosit inca dar masina era adusa numai ca se plimbau cei de la Cluj cu ea cand am mers dupa ea avea deja 160 Km parcursi.Asta nu ar fi nimic,numai ca de pe la 500Km parcursi au inceput problemele;prima data s-a desprins reductorul de cutie ,nu era stranse suruburile din fabrica si s-au forfecat dupa aia probleme cu termocupla,care le am si acuma dupa 3 ani (se ard sigurantele si fierbe apa ,nimeni nu-i gaseste baiu)alternatoru l-am schimbat de 3 ori (si nu costa decat 1000 ron bucata fara manopera) semicaseta de directie schmbata de 4 ori ,scaune schimbate la 1 an ,si multe alte maruntae schimbate dar nu vreau sa va speriu atat va spun ca am cumparat-o in 2007 (cu instalatie GPL ,cu aer conditionat bull bar carlig ,portbagaj,praguri,)cu toate taxele am iesit aproape de 15000 euro da da 15000 euro si am mai bagat in ea inca vreo 8000euro in 3 ani (ce masina de teren imi puteam aduce de afara).vreau sa va spun ca tote defectiunile au aparut cand masina era in garantie dar cand am mers la Cluj la firma mai sus mentionata ce se ocupa de garantii si de unde am cumparato (facand drumuri de la Maramures)mi sa spus ca lada niva (marca de rahat)da garantie numai pe motor (stiind ca acesta merge 3 ani cat tine garantia).Nu vreau sa va speriu dar va spun ca de cate ori merg cu ea la vanatoare rad colegii de mine ca nu pot urca unde urca ceilalti(cu mitubisi pajero sau land rover difendar ,care sunt masini adevarate de teren)si mai vin si defect aproape de fiecare data.Veti spune ca sunt rau dar asa este ,poate ca mai la ses si pe sosea sunt bune dar pe munte iti trebue masina nu cosmelie cum ii spun colegii de vanatoare .Cine este interesat as vindeo si cu 5000 euro (ce nu o sa primesc niciodata)sau as schimba cu un mitubisi pajero mai vechi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×