Jump to content
Forum Roportal
wasssu

Golf 4 - topic combinat

Rate this topic

Recommended Posts

Ce parere aveti despre golf 4 sdi? E buna masina asta?

 

Buna wasssu, bine ai venit pe roportal.

Dupa parerea mea e mai bine un TDI (turbo diesel injection), dar nici un sdi (suction diesel injection) nu e de aruncat. Depinde ce vrei de la masina :cry:

Despre VW Golf ce ai dori sa stii - ca este cel mai vandul model al firmei din Wolcasburg si este unul dintre modelele cele mai vandute in Europa (de ce oare? :) ) si in plus are unul dintre cele mai bune (daca nu cel mai bun) raport calitate/pret si fiabilitate. Astfel, este o masina foarte buna dup

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa-mi iau un golf 4 TDI... dar daca e prea mult pentru bugetul meu... as vrea un SDI(68 CP) sau un Ford Focus(diesel-75CP)... G. SDI sau Focus? :dee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, nu e chiar asa :)

Nimeni nu a plecat de pe roportal, ba chiar au venit multi. Dar vad ca nu multi sunt pasionati auto.

 

Parerea mea strict subiectiva e ca VW e mai bun decat Ford - eu as prefera un Golf fata de modelele Ford. Depinde numai de conditiile stricte ale autoturismelor - dotari suplimntare, cailometraj, sa.a.m.de.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am folosit si un golf 4 sdi si un ford mondeo - de prin '01 si '03

...golful mi a ramas la inima din mai multe motive:

-consum mic (de zici ca merge cu miros de motorina !)

-usor de manevrat(aglomeratii urbane)

-pret :) ..de mic

-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pustiu "aici".. adica in sectiunea auto... nu pe tot roportalul ( poate mai este aprins vreun bec pe undeva... :) .)

 

Si cum era SDI-ul pe care la-ai avut? Avea demaraj? Se "infigea" (ca sa zic asa) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba are Golf Plus aici? Wassu-le, orice diesel VW, cu injectie directa, cu pompa-injector, etc, a fost proiectat sa functioneze cu turbocompresor. De ceva ani, mai precis generatia a doua de motoare 1,9l TDI, au fost dotate cu turbocompresor cu paleti cu geometrie variabila. Adica un sistem electronico-mecanic care variaza unghiul paletilor din statorul turbinei, pentru aimbunatati consumul, a mari puterea si cuplul motorului. Varianta SDI nu beneficiaza de acest turbocompresor, deci este o modificare a proiectului original, cu consecinte serioase asupra performantelor motorului. Ai sesizat singur ca puterea a scazut de la 90 - 110CP, la 68CP. Valoarea cuplului scade si ea cu 35 - 40%. Motorul asta este o gaselnita pentru "pietele emergente" (ce pompos suna), adica pentru tarile sarace, unde puterea de cumparare este mica si motorina proasta. Acest motor a fost, dealtfel creat pentru modelul Polo Classic si mai apoi Polo Sedan, care se face in Brazilia. Daca pe Polo mai face fata, atunci pe Golf care este mai greu, sigur "face spate" ::): , adica este subdimensionat. Spre comparatie, varianta de baza pentru Passat era cea cu motor de 1,6l pe benzina, care abia clintea masina. Rezultatul a fost o mare lipsa de fiabilitate si un total insucces de piata. Cam la fel stau lucrurile si cu SDI-ul. Daca n-ai bani de Golf TDI, atunci iti recomand o Scaoda Octavia TDI, generatia veche, care inca se fabrica si se vinde cu succes. LA MULTI ANI! ::):

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna,

sunt nou posesor de Golf 4 1.9 SDI si ma intereseaza unde as putea gasi manual pentru masina asta, in romana ar fi de preferat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×