Sari la conținut
Forum Roportal
insanevil

1.8T - 1998

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

As vrea sa-mi aduc din Germania o masina germana(Audi sau VW) cu Euro 3, motor de 1.8 turbo - benzina, an de fabricatie 1998-99. Imi poate spune cineva cam la ce suma se vor ridica taxele in perioada asta? Adica pana la 1 ianuarie 2007. De asemenea, as vrea sa aflu cam la ce consum sa ma astept de la un astfel de motor in ciclu urban. Din cate stiu eu, pentru un Golf sau A3, consumul nu ar trebui sa sara de 11-12l/100km, avand in vedere ca ziua nu prea ai unde sa o turezi pana intra turbina(3500-4000 rpm sau ceva de genu, din cate stiu eu).

 

P.S. in aplicatia aia data de http://www.vamamasini.ro/ nu shtiu de ce dar nu pot selecta anul masinii sub 2001 !!! Pe http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php imi ies cam la 1150 de euro ceea ce ar parea mai rezonabil dar nu stiu daca mai e valabil sistemul ala.

 

Sper ca nu au luat-o astia razna de tot si nu se mai inmatriculeaza masini fabricate inainte de 2001, ca deja ar fi prea de tot !!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mare lucru ar fi sa gasesti vreun motor pe benzina EURO3 inainte de 2000-2001.Cu atat mai mult ca e supraalimentat. Anunta-ma sa ma minunez si eu daca o gasesti!

Nu-i batut in cuie, dar motoarele pe benzina au norma de poluare EURO3 cam din 2000, iar dieselul merge de prin '99(CDI-urile). Oricum, din 2007 cred ca vei putea inmatricula orice masina, indiferent daca are norma EURO 3 sau nu, insa fii sigur ca te vor rupe astia la taxa de poluare. :flowers:

Pentru un motor de 1.8 benzina EURO4 din 2001, o cunostinta de-a mea tocmai a platit 1500EUR.

Eu am un high output turbo pe benzina de 2000cmc fabricat in 2001, EURO3; in oras ia cam 12l/100km vara si 13.5-14l/100km iarna. Extraurban, am scos un consum de 6.8l/100km parcursi, insa cu grija. In cazul in care nu stau sa ma uit tot timpul la computerul de bord ca sa vad consumul instantaneu, scot cam 7.1l/100km parcursi in exterior.

Cel mai bine ar fi sa te interesezi la RAR daca motorul tau din '98 e EURO3. Ceri copia brief-ului prin fax de la proprietar, si mergi la RAR ca sa completezi o cerere de consultanta. Dureaza maxim 20 de min. si costa 36 RON, si obtii raspunsul SIGUR. :D

Oricum, un motor turbo pe benzina nu se compara cu nici un alt tip de motor. E intr-adevar inferior dieselului dpdv al consumului, dar atat. La intretinere e oricum mai ieftin. Iar placerea de a-l conduce, demarajul sau reprizele 100-180km/h nu pot fi egalate de nici un TDI, CDI, DCI ,TDCI sau cum or mai numi astia dieselul. :o: Treaba cu golul turbo, e oricum mai putin sesizabil la turbo benzina decat la turbo diesel, deci nu-ti face probleme.

 

La VW-Audi am auzit ca TFSI-urile sunt tari de tot. Insa sunt motoare mai recente si costa mai mult. :friends:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pentru informatii. Masinile exista si chiar am gasit un golf din 11/97 cu euro 3 din fabricatie ! Faza e ca eu am cam 8000 de euro si o masina de genul asta, ingrijita si cu sub 150.000km ma duce cam la 6500 de euro. Daca as sti exact cat sunt taxele mi-as da clar seama daca imi permit. Oricum, din cate stiu eu, golf IV nu exista fara Euro3 !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Merci mult pentru informatii. Masinile exista si chiar am gasit un golf din 11/97 cu euro 3 din fabricatie ! Faza e ca eu am cam 8000 de euro si o masina de genul asta, ingrijita si cu sub 150.000km ma duce cam la 6500 de euro. Daca as sti exact cat sunt taxele mi-as da clar seama daca imi permit. Oricum, din cate stiu eu, golf IV nu exista fara Euro3 !

In Germania ai gasit masinile alea? Iti recomand din nou RAR-ul, ca tot la ei ajungi in cele din urma. Ar fi mare pacat sa-ti spuna dupa ce ai adus masina de dincolo, ca nu e EURO3. :blink:

Cat despre taxa vamala, ai de platit aprox. 1500 EUR pentru orice masina cu motor pe benzina de 1800cmc din 2001 sau mai vechi. Asta daca are intr-adevar EURO3.

Oricum iti doresc succes! :sorry:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Merci mult pentru informatii. Masinile exista si chiar am gasit un golf din 11/97 cu euro 3 din fabricatie ! Faza e ca eu am cam 8000 de euro si o masina de genul asta, ingrijita si cu sub 150.000km ma duce cam la 6500 de euro. Daca as sti exact cat sunt taxele mi-as da clar seama daca imi permit. Oricum, din cate stiu eu, golf IV nu exista fara Euro3 !

 

iti recomand mare atentie ca s-ar parea ca acea masina sa aiba numai un catalizator D3 si nu-i aceeasi treaba cu norma EURO3 de poluare. cu asemenea masini gasite mai bine ai astepta 1 ian 2007. repet ce a spus si hans: fax CI si verificare in RAR :luck:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Oricum, un motor turbo pe benzina nu se compara cu nici un alt tip de motor. E intr-adevar inferior dieselului dpdv al consumului, dar atat.

 

 

trage concluzii:

in germania pe autoband km parcursi 350

dus Ford Focus 1.6i consum 35 l la viteza medie de 170km/h (max 200 km/h)

intors Ford Focus 1.6i consum 25 l la viteza medie de 140 km/h (max 170 km/h)

Opel Astra G 1.7 dti consum 18 l la viteza medie de 140 km/h (max 170 km/h)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
trage concluzii:

in germania pe autoband km parcursi 350

dus Ford Focus 1.6i consum 35 l la viteza medie de 170km/h (max 200 km/h)

intors Ford Focus 1.6i consum 25 l la viteza medie de 140 km/h (max 170 km/h)

Opel Astra G 1.7 dti consum 18 l la viteza medie de 140 km/h (max 170 km/h)

Pai da. Nu o sa reinventez eu motoarele termice. Daca nenea Diesel a spus ca motorul lui consuma mai putin decat cel al lui nenea Otto, atuci asa e, si asa a ramas.

Am condus si eu prin Germania, insa niciodata n-am scos o asa medie de 170 km/h!!! N-ai avut zone de limitare de viteza chiar deloc pe acolo? :yes:

 

Oricum, dieselul chiar daca e mai economic decat cel otto, asta nu e valabila in orice conditii. Diselul este economic cam in sarcini partiale, daca o calci devine si el gurmand. Eu am vazut pe viu cu un Laguna dCi de 110 CP. Pana pe la 2500-3000 rpm, e OK, isi pastreaza caracteristica economica. Insa daca-i dai peste 75% din puterea motorului, conduci mai sportiv, papa motorina cu caru'.

Cine alege sa cumpere un turbo benzina, face o alegere mai buna decat daca ar cumpara un otto aspirat. Pentru ca la aceeasi cilindree, motorul cu turbosuflanta va consuma mai putin decat cel aspirat, in conditii de utilizare asemanatoare. Iar ca si caracteristici dinamice, e mult superior motorului otto aspirat sau dieselului supraalimentat. :luck:

Insanevil, faci o alegere buna cumparandu-ti un motor otto turbo. :luck:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am condus si eu prin Germania, insa niciodata n-am scos o asa medie de 170 km/h!!! N-ai avut zone de limitare de viteza chiar deloc pe acolo? :o:

 

 

dimineata intre orele 04 - 07, ohne Verkehr, ohne polizei mai merge !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Oricum, dieselul chiar daca e mai economic decat cel otto, asta nu e valabila in orice conditii. Diselul este economic cam in sarcini partiale, daca o calci devine si el gurmand. Eu am vazut pe viu cu un Laguna dCi de 110 CP. Pana pe la 2500-3000 rpm, e OK, isi pastreaza caracteristica economica. Insa daca-i dai peste 75% din puterea motorului, conduci mai sportiv, papa motorina cu caru'.

Subscriu :good: La un Diesel de 1,9 TDi de 115 CP, consumul ajunge şi la 14 l/100 km., merg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×