Jump to content
Forum Roportal
adiadi123123

Un mecanic bun ?

Rate this topic

Recommended Posts

Salut. am si eu o problema cu masina , passat b6 2006, 2.0 tdi 140 cai. m a lasat in drum, mi a scos fum albastru enorm in spate si mi se tura singura pe la 2 mii de turatii.

Unii mi au spus c ar fi turbina, dar daca era stiu ca tot putea sa porneasca, apoi am vazut ceva pe net cu valva pcv  si mi apareau simptomele pe care le am avut si eu, acum nu stiiu 

care din ele poate fi sau daca este si altceva. tot in aceeasi zi imi tot aparea martorul de bujii in bord, adica ala cu egr infundat si nu se tura mai mult de 2 mii turatii, am oprit o, apoi am pornit o iar, si si a revenit . vreau s o duc la service si voiam sa stiu cam ce ar putea avea sa fie ceva foarte costisitor sau ceva simplu. am apucat si sa filmez ultima faza in care mi scotea fum si se tura singura, iar de atunci nici c a mai pornit.  

 

Edited by gargbird
Fără reclame.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e de varsta.

Posibil ca reparatia ca coste cat iei acum pe masina daca ar fi funcțională. Sau poate mai mult.

Treaba ta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Rodica` a spus:

Problema e de varsta.

Atunci lasă pe cineva mai tânăr să-și dea cu părerea. 

 

 

 

:bag:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.04.2021 la 22:43, adiadi123123 a spus:

Unii mi au spus c ar fi turbina

Cam aia e. Ori s-a rupt axul, ori a cedat un semering, iar uleiul din motor ajunge in admisie, din admisie in cilindri, si este ars. De acolo si turatul in gol, chiar si cu cheile scoase. De acolo si fumul.

Aveti nevoie de turbina noua/reconditionata, intercooler, traseu admisie, o curatare sanatoasa, ulei si filtre noi, iar daca aveti "noroc", si alt motor. Pentru ca:

1. turbina la VW nu se strica, ci explodeaza. Bucatile ajung pana in motor.

2. cand se tureaza singura, consuma uleiul din motor; in scurt timp ramane fara, si merge turata fara ulei => pa-pa cuzineti, segmenti.

Nu mai incercati sa o porniti deloc, platforma si direct la mecanic pentru constatare.

 

La 21.04.2021 la 15:51, Rodica` a spus:

Problema e de varsta.

Posibil ca reparatia ca coste cat iei acum pe masina daca ar fi funcțională. Sau poate mai mult.

Treaba ta. 

Varsta e irelevanta, am dieseluri turbo din '90, care n-au nici pe naiba dpdv mecanic. S-a terminat caroseria, iar motoarele merg frumos. Problema este marca 'Vulzvagin', pentru care romanii au facut o obsesie costisitoare :lol2:

Cele mai panarame, dupa parerea mea de mecanic. La fel si din postura de sofer, mi se pare un chin sa conduc o prostie de aia. Valabil in toata familia VAG (VW, Audi, Seat, Skoda). Facute din topor, slab testate inainte de lansare, si aruncate spre... Simpatizanti. La suprapret.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înțeles ca numai beamve e mașina și restul e fraieri. :notworthy:

Încercăm sa expun ca ar trebui sa cumpere și romanii mașini mai noi. Ca de aia nu se mai respira în București, Cluj și alte locuri, din ce în ce mai multe, ca pe străzi sunt motorinele alea de care zici, practic fără moarte, asa e. 

Statul tre sa sprijine, de acord, dar tre sa vrem și noi. 

Numa zic. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se testeaza masinile la emisia de fum si mizerie cand li se da numar la noul stapan???   Pe la noi la fiecare al 2-lea an se face si la masini cumparate noi, fara, nu sint inregistrate, ca atare NU circula pe strazi ca n-au numar ... LEGEA e foarte stricta si apare ieri la stiri ca sintem cel mai poluat Stat din USA :eek: pentru ca avem cele mai multe masini per capita din lume ca avem si unde sa le tinem, si bani sa le cumparam plus masini mari de calatorit, ba un camion mic sau alt vehicol de jucarie plus 2 antice mostenite si sint 9 masini la 2 persoane, 1 caine si 3 pisici.  De avion privat si alte echipamente militare inca nu s-a vorbit.   A suflat vantul si a mai clarificat aerul.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Rodica` a spus:

Am înțeles ca numai beamve e mașina și restul e fraieri. :notworthy:

Încercăm sa expun ca ar trebui sa cumpere și romanii mașini mai noi. Ca de aia nu se mai respira în București, Cluj și alte locuri, din ce în ce mai multe, ca pe străzi sunt motorinele alea de care zici, practic fără moarte, asa e. 

Statul tre sa sprijine, de acord, dar tre sa vrem și noi. 

Numa zic. 

 

Nu am Beamve, nu le laud pe ele, dar nici VW.

Nici motorinele alea nemuritoare nu circula, mi-e frica de siguranta scazuta, in caz de o intalnire spontana cu vreun bizon sau nepriceput. La capitolul asta, nici nu consider Loganul ceva ok. Postase recent un coleg tinichigiu, un clip in care indoia cu mana un lonjeron de Logan; nemuritoarele din anii 90 au caroseria mult mai rigida decat Loganul 2020.

O masina noua care sa-mi inlocuiasca bolidu', costa undeva peste 30.000 euro. Venitul meu oficial e sub 500 de euro. Nu ma incadrez nici la Logan nou.

Acum 36 minute, The Unknown a spus:

Nu se testeaza masinile la emisia de fum si mizerie cand li se da numar la noul stapan???   Pe la noi la fiecare al 2-lea an se face si la masini cumparate noi, fara, nu sint inregistrate, ca atare NU circula pe strazi ca n-au numar ... LEGEA e foarte stricta si apare ieri la stiri ca sintem cel mai poluat Stat din USA :eek: pentru ca avem cele mai multe masini per capita din lume ca avem si unde sa le tinem, si bani sa le cumparam plus masini mari de calatorit, ba un camion mic sau alt vehicol de jucarie plus 2 antice mostenite si sint 9 masini la 2 persoane, 1 caine si 3 pisici.  De avion privat si alte echipamente militare inca nu s-a vorbit.   A suflat vantul si a mai clarificat aerul.   

Aici se face la 2 ani pentru masinile sub 7 ani, anual la masinile peste 7 ani. Dar nu este relevant, pentru ca:

-la masinile pe benzina se masoara noxele, indiferent de norma de poluare

-la masinile diesel intre non-euro si euro 4, NU SE MASOARA NOXELE, ci doar se face un test cu opacimentru; scoate fum, e respinsa. Nu scoate fum, trece.

Dieselul meu e euro 4 cu DPF. Mori langa el, efectiv. Scoate gaze la greu. Fum nu scoate. Comparativ cu vechiul diesel, care era euro 2, se simte mai toxic.

Am si Dacia 1300, pe aia o pornesc linistit in garaj, nu deranjeaza (e doar pericol de sufocare de la CO2).

Nu exista termen de comparatie intre normele euro de la diesel, si cele de la benzina. Dieselul e toxic. Dieselul euro 4 cu filtru de particule se simte clar ca e otravitor, pe cand Dacia 1300 non-euro polueaza cat un aragaz. Cand a aparut programul RABLA, romanii au casat sute de mii de Dacii 1300/1310, si le-au inlocuit cu Logan diesel euro 3-4. Super miscare :eek:

Adevarata masura este excluderea dieselului, usor-usor. Cu asta sunt total de acord. Masinile pe benzina, GPL si hibride,  sunt cea mai buna solutie impotriva poluarii.

Iar legat de America, acolo inca se circula cu motoare penibil de mari, cu randament minim. Dodge RAM spre exemplu e o masina iubita la ei; o prostie cu motor de camion si 5 locuri.

Au si dieseluri cu motor imens, pana la 7000cmc pe autoturisme. Cum sa nu fie poluare?

 

Edited by Motorină
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

da mi s a oprit si mi a scos fum albastru pe toba si acum ca i am dat odata s o pornesc mi a pornit c am incarcat bateria de la alta masina imi scoate fum pe sub capota dar asta nu stiu de ce si la fel facea si atunci.  trebuie s o duc la service , dar trebuie sa stiu si ce are, sa i pun testeru pe ea sa mi spuna , nu sa mi spuna cei de la service ca mai are si altceva pentru a lua banii si ea de fapt n are.

motorina , lasa mi un insta ceva sa vorbim daca vrei.

si m as gandit la un 1.9 sa mi iau pentru ca astea 2.0 se strica repede si daca pica turbina la ele platesc toata masina.

Edited by adiadi123123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, adiadi123123 a spus:

si m as gandit la un 1.9 sa mi iau pentru ca astea 2.0 se strica repede si daca pica turbina la ele platesc toata masina.

Tocmai am terminat de facut un 1.9 ALH cu aceeasi problema, anume turbina ajunsa bucatele, pana in catalizator (si cilindri). Stai cumintel, ca e la fel de prost 1.9

VAG e VAG.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×