de banii astia mai bine iesi cu prietena,apoi face ea minunea ;)
Editat Mie 17 mai 2006 20:56
Început de crystyann, Mie 17 mai 2006 · 33 răspunsuri · 47.025 vizualizări · închis
de banii astia mai bine iesi cu prietena,apoi face ea minunea ;)
Editat Mie 17 mai 2006 20:56
da mai dar daca nu se poate .. chiar daca ai prietena.. poate tot degeaba munceste fata.. ca nu se intampla nimica.. ;)
Pai poate nu mai are nici o sansa sa ridice nivelul de trai.. si atunci nici pastiluta minune nu are efect, nu?
Pai asta e nightwis...nu se prea merita. Adica mie nu mi-a placut. Ea zicea ca aveam irisul ochilor micsorat ;)
Asta-i tot ce a remarcat ea? Irisul micsorat? 
hai mah, nu fi...asta ca particularitate...baiatu` (cristy) vrea sa stie ce si cum...oricum ai recomand sa citeasca un prospect inainte de a lua. pe.sa
atat am putut scoate de la ea
Ce de-zeu se intampla cu tst mea?!!
mareexecutor a scris:hai mah, nu fi...asta ca particularitate...baiatu` (cristy) vrea sa stie ce si cum...oricum ai recomand sa citeasca un prospect inainte de a lua. pe.sa
atat am putut scoate de la ea
Ce de-zeu se intampla cu tst mea?!!
De la viagra..s-a micsorat irisul..si nu mai vezi tastele bine...Si on-topic..sper sa nu am nevoie de "albastreala" mult timp de acum inainte!
Cred ca ma crezi ca am luat-o din curiozitate, nu?! Si nu din alt motiv 
de ce nu-mi arata figurile?!
Din aceleasi "reason" am si "fumat" ,am si "tras" pe nari..e rusine,?!....Uite asta e dif. intre noi doi..
ceea ce vrei tu sa citesti , si sa scri pe forum..unii dinte noi chiar le-am trait. 
Uuu.. marturii in direct! 
Si? Cum a fost? Ce-ai simtit?
Desi am avut de unde... nu m-au atras niciodata. 