Sari la conținut
Forum Roportal
BestOne95

Romanii se joaca de-a muzica

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Poate ca nu au vedete care au plecat afara si acum sunt staruri in lumea intreaga , poate ca nu au scandaluri muzicale si nu scot piese cu influente turcesti , orientale .

Poate ca nu apar la radio , si nici nu sunt promovati la televizor , si poate chiar nu se ridica in cariera muzicala prin pile , scandaluri etc . Moldovenii au asta , ceea ce pentru unii dintre noi face cat o buna parte din industria muzicala romaneasca . Enjoy ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=KZo93VD74Nw

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SR cred ca aici poti sa spui ce ai pe suflet ca sigur te roade ceva si m-ai facut curioasa

 

asa ca ... ai cuvantul ca am gasit locul cu pricina :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Muzica romaneasca, cu mici exceptii nu exista. Ce este alternativ e sub nivelul marii, pokemonii au o falsa cultura, in absenta corporatiilor sau parintilor care muncesc in afara nu ar fi existat pokemoni... Si cam astea. Parerea mea.

Legat de muzica, da, in principiu consider ca un pokemon nu are cultura. Nici muzicala, nici de alt fel, ci o pseudocultura, ceva ce incearca ei sa inventeze acum... si evident ca se lovesc de opozitia celor care apreciaza vechile valori.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand nu cred ca inteleg limba ta

nu stiu ce intelegi prin pokemoni :no:

 

in al doilea rand eu nu am laudat muzica romaneasca, sustin parerea ta ca e in proportie de 98,9 % non valoare

am gasit in schimb si calitate

nu stiu cat e pe gustul tau dar incearca sa asculti Valerinne

recunosc ca nu e un gen usor digerabil dar pentru iubitori sunt foarte buni

apoi white walls - la fel, profesionisti, cunoscatori si muncitori

apoi aeon black - la fel tot pentru iubitorii de gen.