Trucuri pentru alimentatia copiilor

Trucuri pentru alimentatia copiilor

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1492

Voteaza & Distribuie

Descriere

trucuri_pentru_copiiNu mai e cazul sa pierzi minute in sir incercand sa-ti convingi copilul sa manance din supa pe care ai pregatit-o cu atata grija.


Noteaza-ti repede aceste trucuri pentru alimentatia copilului tau astfel incat sa nu mai fie necesar sa negociezi cu el la fiecare masa.


1. Apeleaza la forme haioase de alimente


Formele haioasa sunt o metoda ingenioasa de a atrage atentia micutilor. Taie legumele (morcovi, castraveti, ridichi sau rosii) in forme haioase si adauga-le la sandwish-uri. Bineinteles, i le vei arata inainte, pentru a-i retine interesul, iar micutul va consuma fara mofturi legumele proaspete.


2. Gateste supa de casa


Fierbe legumele proaspete dupa care adauga-le in blender. Va rezulta o supa crema delicioasa si sanatoasa ce contine ingredientele preferate de tine si copil. La sfarsit presara verdeata si branza rasa si aranjeaza-le in forma de „smiley face".


3. Prepara legume la gratar


Nu toti copii prefera legumele proaspete. Daca e si cazul micutului tau, atunci incearca sa prepari legumele pe gratar sau sa le fierbi la abur. Cu putin piper, rozmarin, oregano sau chimen vei da aroma mancarii si copilul va fi incantat sa le consume.


4. Ofera-i chipsuri de casa


Trebuie sa te conformezi noii generatii. Nu prea ai sanse sa-i scoti copilului din cap chipsurile, doar ca ai datoria sa le prepari chiar tu in casa pentru a evita E-urile si a fi sigura ca are o alimentatie sanatoasa.


Prajeste in ulei de palmier cartofii taiati in felii subtiri si absoarbe-i de ulei cu hartie speciala. Inlocuieste ketchupul cu indulcitori de la supermarket cu sosuri de rosii facute in casa, la care poti adauga busuioc, oregano sau cimbru.


trucuri_pentru_copii


5. Foloseste-te de trucurile de mamica


Copilul tau nu-si da seama de ingrediente ai mai „scapat" tu in mancarica. Si nici nu trebuie sa stie ca ai adaugat acele legume pe care acum cateva zile le-a refuzat categoric. E vorba de a-l pacali pentru a manca sanatos, deci nu e nici o tragedie. Ba mai mult, peste cativa ani iti va multumi ca ai avut grija sa creasca mare si sanatos.


6. Fa masa distractiva


Care copil nu e innebunit sa se joace cu mancarea? Profita de asta servindu-i o masa copioasa si distractiva. Alimente precum andivele, broccoli si anghinarele il vor incanta pe micutul tau datorita formelor haioase.


7. Gateste pizza de casa


Cu pizza e la fel ca si cu chipsurile. Nu are rost sa-i interzici copilului acest preparat, mai tarziu va abuza de el tocmai pentru acest lucru. Pizza poate fi o masa bogata in nutrienti daca o gatesti chiar tu. Foloseste un blat subtire si cat de multe legume si piept de pui. Pregateste si un sos de rosii delicios cu busuioc, si poti fi linistita ca micutul tau ia o masa sanatoasa!