Trucuri pentru a infrange somnolenta

Trucuri pentru a infrange somnolenta

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3348

Voteaza & Distribuie

Descriere

Pe cine n-a cuprins macar o data moleseala in jurul amiezii? Mai aveai putin pana sa-ti asezi capul pe birou si sa uiti de persoanele din jurul tau. Dar jobul e job si trebuie sa faci fata si, mai mult, sa infrangi aceasta stare de somnolenta.


Noroc ca exista trucuri sa scapi de moleseala amiezelor si sa poti sa-ti faci treaba cat se poate de bine.



Renunta la ideea de a amana pentru alta zi ce poti sa faci si in acel moment. Fa cateva schimbari in dieta si energia ta se va mentine la nivel normal, daca nu mai ridicat, pe tot parcursul zilei.



Astfel vei taia mai multe task-uri de pe lista si nu vei pleca acasa cu povara ca ti-au ramas prea multe de facut pentru a doua zi.



Fura din aceste trucuri, chiar dau rezultate:


1. Nu sari peste micul dejun


mic_dejun_sanatosE adevarat ca dimineata nu ai un apetit prea ridicat. Dar daca iti propui, va fi un obicei sa mananci bolul cu cereale si lapte de pe masa. Dimineata esti pe fuga si e de inteles cat de usor e sa sari peste masa. Dar specialistii au demonstrat ca micul dejun are o mare contributie la eficienta metabolismului tau.



Nu are rost sa stai pe ganduri. Micul dejun nu trebuie sa mai lipseasca din actiunile tale matinale. Poti consuma cereale, fructe si lapte, sunt perfecte pentru acest moment al zilei. Te vei bucura de energie pe durata intregii zile, iar moleseala nu va mai fi un impediment in treburile tale. Pentru a-ti face dimineata mai copioasa poti apela la mici inventii culinare.


2. Alege gustari verzi


gustare_verdePoti sa te rasfeti cu mici gustari pana la pranz, acest lucru e benefic nivelului tau energetic, dar sa nu fie vorba de ciocolata si chipsuri. Corpul tau iti cere alimente din care isi extrage necesarul de zaharuri si vitamine pentru a elibera energie.



Daca gustarile nu depasesc 100 de calorii atunci nu ai incalcat nici o regula. Iti vei mentine si nivelul energetic si iti vei „potoli" si foamea pana la pranz. Merele, morcovii, salatele light de legume crude sau iaurtul cu nuci sunt o alegere potrivita.


3. Redu cofeina


Intr-adevar, cafeaua e solutia pentru diminetile anevoioase cand trezitul e ceva mai grea etapa din zi. Si in pauza de masa cafeaua e binevenita si de multe ori la sfarsitul zilei apelam la o ceasca de cafea pentru a depasi epuizarea datorata treburilor de peste zi.


Insa specialistii dezaproba cofeina ca sursa de energie!


ceai_verdeEi sustin urmatorul lucru: cofeina e un stimulent, dar nu e o sursa de energie. Te vei convinge de acest lucru atunci cand efectul cafelei dispare. O sa puna stapanire pe tine oboseala si senzatia de foame se va instala numaidecat.


Inlocuieste cafeaua cu un ceai verde sau o gustare. Nu vei duce lipsa de energie in urma consumarii acestora.


4. Hidrateaza-te: bea multa apa


apa - sursa de hidratareCine spune ca daca nu practici vreun sport nu ai nevoie de hidratare? Ai grija ca sa nu lipsesca din jurul tau o sticla de apa. Apa te va hidrata si energia nu iti va lipsi intreaga zi.



E recomandat sa consumi cam 1,5-2 litri de apa zilnic. Altfel efectele negative ale deshidratarii se vor rasfrange asupra organismului tau.