4 trenduri SEO pe care nu le poti ignora in 2021

4 trenduri SEO pe care nu le poti ignora in 2021

Detalii

CategoriiIT
TaguriAgentie de publicitate, publicitate online, servicii seo
Ultima actualizareVineri 8 ianuarie 2021
Vizualizari87

Voteaza & Distribuie

Descriere

Fie ca incerci sa vinzi un produs, sa cresti gradul de cunoastere a marcii sau sa obtii mai multi clienti potentiali, SEO este o componenta cruciala in orice strategie de marketing digital in 2021. Serviciile profesionale de SEO iti vor creste vizibilitatea site-ului tau in paginile motorului de cautare (SERP) si astfel site-ul va genera mai mult trafic organic. Insa, in SEO lucrurile se schimba continuu. Pentru a fi in partea de sus a rezultatelor organice din Google, trebuie sa stii ce este SEO si cum poate fi implementat.

O agentie specializata in SEO, cum este Agentia re7consulting din Bucuresti, are instrumentele necesare pentru a implementa strategii axate pe cresterea vizibilitatii in rezultatele organice Google pentru clientii sai.

  • SERP se schimba in continuare

Modul in care functioneaza SERP in prezent s-a schimbat semnificativ si a avansat in timp. In plus, a existat o crestere a numarului de cautari cu ZERO click-uri. Acum, nu mai este nevoie sa faci clic pe un link si sa vizitezi o pagina web. Raspunsurile pot fi gasite chiar acolo, in pagina cu rezultatele cautarii, ceea ce face SEO mai dificil ca niciodata. Pentru a castiga trafic organic catre website-ul tau, va trebui sa diversifici si sa implementezi un amestec de strategii, incluzand marketingul omni-channel și cuvintele cheie lungi.

  • Optimizarea mobila este o necesitate

Utilizarea dispozitivelor mobile a crescut de-a lungul anilor. Mai mult, un smartphone este cel mai dorit instrument utilizat pentru a accesa internetul. Conform unui studiu, 60% din cautarile pe Google se efectuează prin intermediul dispozitivelor mobile. Daca vrei sa atragi utilizatorii de motoare de cautare, website-ul tau trebuie sa fie optimizat pentru mobil.

Cresterea utilizarii dispozitivelor mobile pentru a accesa internetul a fost unul dintre principalele motive care l-au determinat pe gigantul motoarelor de cautare, Google, sa anunte Mobile-First Indexing. Odata cu implementarea indexarii mobile-first, Google indexeaza versiunea mobila a site-ului tau web inainte de versiunea desktop. Daca site-ul tau nu este optimizat pentru mobil, Google nu va reusi sa claseze paginile tale in topul rezultatelor organice si concurenta devine tot mai ridicata pentru cuvintele tale cheie. Pentru ca site-ul tau sa fie optimizat pentru mobil, incepe prin a testa cat de prietenos este site-ul tau pe dispozitive mobile.

Realizarea unui test Google Mobile-Friendly e mai necesara ca niciodata. Instrumentul va dezvalui, de asemenea, orice problema posibila cu caracterul mobil al website-ului tau. Actiunile intreprinse pe baza sugestiilor iti vor permite sa oferi o experienta mai buna pe site pentru vizitatorii de pe dispozitive mobile. Cea mai buna solutie in acest sens este utilizarea unei teme adaptabile la dispozitive mobile. Aceasta inseamna ca website-ul tau se va adapta la ecranul oricarui dispozitiv pe care este vizualizat.

  • Creeaza continut calitate (si daca este cazul, mai detaliat decat cel al competitorilor)

Devine din ce in ce mai dificil sa te clasezi in partea superioara a motoarelor de cautare.
Continutul scurt si aglomerarea acestuia cu cuvinte cheie nu te vor mai ajuta sa obtii succes in rezultatele organice afisate de Google. In prezent, continutul are cele mai mari sanse sa se claseze la nivel inalt daca este lung si detaliat.

Conform regulilor privind calitatea cautarii Google, continutul website-ului tau ar trebui sa ofere informatiile corecte pentru cautarile realizate de potentialii clienti ai afacerii tale. Continutul tau trebui sa arate, de asemenea, un nivel ridicat de expertiza, autoritate si incredere. Inseamna ca autorul ar trebui sa fie un expert pe tema continutului, precum si a site-ului in care apare. O agentie de SEO va furniza continutul de care ai nevoie, insa va fi nevoie ca cineva cu autoritate si credibilitate sa fie "fata" / autorul acelui articol atunci cand va fi publicat pe blogul companiei tale!

  • Implementeaza SEO local

Atragerea utilizatorilor de motoare de cautare care locuiesc in apropiere este cheia succesului in afaceri locale. Multe cautari au intentie locala. Conform Google, aproximativ 4 din 5 consumatori efectueaza cautari locale pe motoarele de cautare. Mai mult, acesti consumatori actioneaza rapid. 50% dintre consumatorii care efectueaza cautari locale pe telefoanele lor mobile si 34% dintre consumatorii care efectueaza cautarea pe tableta/computer viziteaza un magazin in decurs de o zi de la efectuarea unei cautari locale.

Pentru a-ti imbunatati clasamentul in cautarile locale, adauga detalii complete despre compania ta pe site si implementeaza o strategie de gestionare a reputatiei la nivel local. Se spune ca 85% dintre consumatori au incredere in recenziile online, cam tot atat cat au incredere in recomandarile facute de oamenii pe care ii cunosc!