Stretching ? sau cum sa obtii rezultate de durata?

Stretching

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1943

Voteaza & Distribuie

Descriere

stretchingOK, sa tii dieta nu-ti place, sa te infometezi nu e sanatos. Si totusi vrei sa mai dai jos din kilogramele care s-au strans de-a lungul timpului in care te-ai neglijat. Singura optiune care iti mai ramane e miscarea. Dar parca nici de asta n-ai chef ca implica prea mult efort. Stai linistita, ca exista si metode mai blande decat aerobicul sau Yoga sau salile de fitness. Adica niste exercitii usoare, pe care le poti face acasa, in timpul liber, in doar 10 minute pe zi. Acestea se numesc:



Stretching



Sau se traduc prin sintagma "gimnastica de intindere a musculaturii". Sau, mai pe limba noastra, trebuie sa te intinzi. Desi poate ai intalnit exercitiile in salile de fitness, nu dispera pentru ca le poti face si la tine pe balcon sau in sufragerie. Spatiul trebuie sa fie mai largut, iar timpul... sunt suficiente 10 minute.



Cel mai indicat e sa incepi cu lucrarea muschilor abdomenului si coapselor:



* pozitia de stretching: in genunchi si cu mainile pe solduri

* miscarea: lasa-te pe spate cat de mult poti, pana simti ca ai atins punctul maxim in care iti poti pastra echilibrul

* ramai asa timp 5 secunde si repeta miscarea de 10 ori



Continua cu lucrarea bratelor:



* pozitia stretching: in picioare in fata unei oglinzi

* miscarea: ridica mainile spre tavan, dupa care apuca-ti coatele cu palmele si strange cat poti de tare

* repeta miscarea de 10 ori.



In ultimul rand, lucreaza-ti fesele, soldurile si picioarele:



* pozitia stretching: pe jos, intinsa pe o parte, cu piciorul pe care stai indoit

* miscarea: intinde celalalt picior inainte cat de tare poti, cu varful degetelor in fata, ca la balet

* repeta miscarea intinzand acelasi picior in spate, pana simti si muschii abdomenului intinsi

* reia exercitiul si pentru cealalta parte, lucrand celalat picior.


sursa imagine: images.teamsugar.com