Nervii ingrasa

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1386

Voteaza & Distribuie

Descriere

Pentru ca mananci nesabuit cand esti nervoasa, stresata si recalcitranta. Nu intram mai mult in detalii, pentru ca am mai vorbit despre mancatul emotional, si stim cum e sa te napustesti asupra chipsurilor, inghetatei sau ciocolatei cand nu stii cum sa te calmezi. Uite ce poti face in schimb, atunci cand esti nervoasa:



1. Sport

In loc de o prajitura cu ciocolata, mai bine te incalti in adidasi si te apuci de alergat in parc. Orice sentiment de enervare, vinovatie, frustrare va disparea cand endorfinele isi vor face treaba.



2. Muzica

S-a demonstrat ca nervii se linistesc cu muzica clasica sau de relaxare. Daca te intrebai de ce, sata e motivul pentru care in baruri si lounge-uri asculti doar Buddha Bar.



3. Comunica

Desigur, realizezi ca nu esti singura care se lupta cu kilogramele in plus si nu esti singura care se enerveaza. Insa cand te enervezi din orice, ori consulti un psiholog, pentru ca e semn de stres, ori iesi cu prietenele si te destinzi plimbandu-te cu ele si discutand.



4. Fa-ti de lucru

Cu cat esti mai ocupata, cu atat te gandesti mai putin la mancare si evident, cu atat mai putin o sa ai timp sa mananci prea mult. Cand iesi cu prietenii, alege un parc, nu un restaurant, o plimbare, nu o trandaveala pe o terasa.



5. Cauta un hobby

Probabil ai auzit multa lume spunand ca fac anumite lucruri pentru a se relaxa. Unii tricoteaza, altii colectioneaza diverse chestii, alii picteaza si altii citesc. Daca inca nu ai un hobby, gaseste-ti unul si vei vedea cat de usor te vei relaxa si nu te vei refugia in mancare.



6. Nu manca in graba

Nu te arunca in prajituri si alimente grase fara a te gandi inainte. Incearca sa le numeri caloriile, sa vezi daca te poti opri la doar cateva inghitituri sau daca poti sa amani momentul pana cand vei fi rationala.



7. Tine un jurnal

Una dintre metodele cele mai eficiente este cea a jurnalului. Inainte de a ingera un aliment, noteaza-l intr-o agenda pe care sa o porti mereu cu tine. Ai sa observi ca in timp vei renunta la alimentele care nu sunt sanatoase pentru tine.