Lasa scuzele si fa exercitii

Lasa scuzele si fa exercitii

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1266

Voteaza & Distribuie

Descriere

greutatiCu siguranta ai auzit pe cineva sau poate ai spus chiar tu "m-as duce la sala dar...1).... 2)...3)". Venim intru salvarea ta pentru a demola miturile si pentru a te anunta ca sunt doar scuze.





1: Cand nu mai faci sport, muschii se transforma in grasime



Asta e una dintre cele mai des intalnite scuze. Daca tot in grasime se transforma muschii, de ce sa mai depui efort pentru a scapa de ea.

Acest mit a aparut din cauza sportivilor care s-au lasat dintr-o data de antrenamente si nu s-au gandit sa reduca numarul caloriilor din dieta. Efortul intens necesita un aport mai mare de calorii, astfel ca nu exista surplus. Nu uita ca e vorba despre cei care au practicat sportul de performanta si de o alimentatie potrivita muncii lor. Dar cand e vorba de exercitii fizice pentru mentinerea greutatii sau pentru slabit, un asemenea consum caloric iese din discutie.



2: Ridicarea greutatilor cauzeaza ingrasarea



Aceasta scuza se bazeaza pe un fapt firesc si sanatos: cand ne apucam de sport, si femeile si barbatii au o pofta de mancare mai mare. Totusi, pana la excese mai e cale lunga.



Cel mai important rol il detine vointa si nu trebuie sa uitam ca tesutul adipos creste imediat daca ne hranim incorect, in timp ce masa musculara are nevoie de munca sustinuta timp de luni indelungate.



3: Pentru "patretele" faci la abdomene pana te saturi



Veti fi surprinsi sa aflati ca "patratelele" rareori sunt obtinute prin abdomene.

Aceasta credinta inradacinata in mintile multor oameni, ii descurajeaza fara motiv, pentru ca nu sunt constienti ca ceea ce conteaza cel mai mult pentru un abdomen plat e o alimentatie corecta. Pentru barbati, la care zona cea mai propice depunerii grasimii este "burtica", sa tina o dieta e imperios necesar. Femeile pun mai repede pe coapse si fund. Trebuie sa stii ca acolo unde pui cel mai repede e cel mai greu sa slabesti.



4: Modificarea siluetei inseamna prea multe ore petrecute la sala



In epoca vitezei am vrea sa facem totul cat mai repede posibil. Din cauza asta, una dintre scuze e lipsa de timp, dar iata o veste buna: expertii garanteaza ca 3 sedinte de 30 de minute pe saptamana ne sunt suficiente.



Alege o sala apropiata de locul unde locuiesti, vorbeste cu o vecina sau o prietena care sta pe aproape sa te insoteasca si schimba-ti viata!