Iata cum iti poti creste increderea in sine, participand la un curs de comunicare organizat de profesionisti!

Detalii

CategoriiEducatie
TaguriCursuri de dezvoltare personala
Ultima actualizareMarti 11 aprilie 2023
Vizualizari326

Voteaza & Distribuie

Descriere

Problemele de comunicare stau, dintotdeauna, la originea celor mai mari probleme care apar intr-o societate. Aceasta idee este admirabil exprimata inclusiv de unele dintre cele mai vechi mituri ale omenirii. De pilda, povestea biblica a Turnului Babel se refera tocmai la modul in care un proiect grandios esueaza din cauza faptului ca participantii nu se mai pot intelege intre ei. O alta neintelegere sta si la originea unui conflict celebru din Antichitate: razboiul troian, in care au pierit, timp de 10 ani, cei mai buni luptatori ai grecilor si troienilor.

Desi multe s-au schimbat intre timp in lume, relatiile interumane au ramas cel putin la fel de complicate, iar neintelegerile si lipsa increderii in sine si in ceilalti creeaza probleme majore atat in viata personala, cat si in mediul de business. Prin urmare, participarea la un curs de comunicare alaturi de Brightway reprezinta una dintre cele mai inspirate decizii pe care le poti lua.

Cui i se adreseaza un curs de comunicare asertiva?

Trainingul este conceput in principal pentru persoanele care au nevoie de instrumente profesionale eficiente pentru a gestiona situatiile in contextul social si in mediul de afaceri actual. In egala masura, se poate dovedi util pentru antreprenorii si managerii care doresc sa construiasca o comunicare eficienta cu membrii echipei, precum si pentru toti cei care au interactiuni cu furnizorii, cu clientii sau cu partenerii de afaceri. In concluzie, un astfel de training poate deveni un pas esential in dezvoltarea tuturor celor care isi propun sa construiasca relatii sanatoase cu cei din jur.

Ce obtin participantii la un curs de comunicare asertiva?

Trainerii utilizeaza metodologia dezvoltata de John Parr, master trainer in Process Communication Model si analist tranzactional certificat in domeniul clinic. Utilizarea acestei metode permite intelegerea rolului pe care il joaca emotiile in evolutia umana, in modul de functionare a creierului si in aparitia diferitelor tipare de comportament social.

Prin urmare, participantii devin capabili sa constientizeze diferentele existente intre emotiile autentice si asa-numitele emotii masca. Odata realizata aceasta diferentiere, se va reusi identificarea comportamentelor neconstructive, care impiedica dezvoltarea unor relatii durabile, benefice pentru toate partile implicate. Este inteles modul in care se formeaza obiceiurile din punct de vedere neurostiintific si sunt primite diferite tehnici care permit crearea unor obiceiuri sanatoase de comunicare in cadrul echipei. Creste increderea in sine a fiecarui profesionist, ceea ce creeaza efecte benefice la nivel colectiv.

Avantaje obtinute la nivel de organizatie

Societatile si companiile ai caror angajati participa la un curs de comunicare inregistreaza beneficii datorate imbunatatirii relatiilor pe mai multe niveluri: pe de o parte intre membrii fiecarei echipe, iar pe de alta parte intre specialisti din diferite departamente. Multitudinea de tehnici si metode insusite de participantii la un curs de comunicare permit economisirea de tip, energie si resurse, care pot fi apoi canalizate in directii mai profitabile. Studiile de caz concrete formeaza deprinderea de a ajunge la solutii din care toata lumea sa aiba de castigat. Situatiile stresante pot fi gestionare mai eficient si cu mai multa incredere in fortele proprii, datorita stapanirii unor strategii personalizate, insusite prin intermediul unor exercitii practice.

In concluzie, un curs de comunicare asertiva iti sporeste increderea in sine si in propria capacitate de a gestiona relatiile cu ceilalti, pe plan personal si profesional. Beneficiile iti vor aduce deopotriva dezvoltare personala si progres in cariera.