Folositi greutatea corpului pentru a face exercitii fizice

Folositi greutatea corpului pentru a face exercitii fizice

Detalii

CategoriiSport
TaguriFitness
Ultima actualizareJoi 16 februarie 2017
Vizualizari4443

Voteaza & Distribuie

Descriere

Tuturor ne-ar placea sa ne permitem aparaturi performante si scumpe de facut sport insa, din pacate, acest lucru ramane la stadiul de vis pentru majoritatea dintre noi. Cu toate acestea, este bine de stiut faptul ca putem face exercitii fizice folosind greutatea propriului corp, fara a ne folosi de aparatele din sala de fitness. In plus, exercitiile devin mai atractive cand sunt facute in intimitatea propriei locuinte, unde avem la dispozitie televizorul si putem asculta muzica, sau in parc, unde ne putem bucura de natura. Corpul devine mai tonifiat si, in acelasi timp, ne simtim mai relaxati.

Genuflexiuni
Genuflexiuni
Genuflexiuni

Genuflexiunile ajuta la tonifierea picioarelor si la cresterea resistentei fizice. Sunt exercitii fizice de intretinere excelente ce folosesc greutatea propriului corp, fara a fi nevoie de aparate suplimentare. Le puteti executa cu bratele ridicate la nivelul capului, unindu-le la spate, sau intinse in fata. La inceput veti intampina dificultati in a le realiza si este bine sa incepeti cu serii mai scurte pe care, in timp, le veti putea prelungi.


Mersul pe jos{title}

Mersul pe jos
Mersul pe jos
Mersul pe jos

Mersul pe jos, mai ales in pas alert, este un exercitiu cardio extrem de eficient. Daca vremea este frumoasa, imbracati-va comod si iesiti la o plimbare in parc. Va bucurati de natura ce va inconjoara si, in acelasi timp, va tonifiati corpul si scapati de kilogramele in plus. Daca timpul nu va permite, profitati de perioadele in care sunteti nevoiti sa circulati prin oras. In loc sa va urcati in mijloacele de transport in comun sau in masina, alegeti sa mergeti pe jos cateva statii. In acest fel, imbinati utilul cu placutul.
Trebuie stiut faptul ca, pentru a fi cu adevarat eficient, mersul pe jos trebuie sa fie in pas alert si sa dureze cel putin o jumatate de ora. Pulsul va creste si se va mentine ridicat timp de cel putin 30 de minute, fapt ce determina arderea grasimilor. Acelasi principiu se aplica si in cazul urcarii scarilor, un exercitiu chiar mai eficient decat mersul pe jos.
Pentru variatie, alternati cardio cu HIIT. In zilele in care nu aveti timp si nici dispozitia necesara pentru a aloca cate o ora mersului pe jos, puteti sa scurtati perioada la numai 15 minute, cu conditia sa cresteti intensitatea exercitiilor. HIIT presupune alternarea perioadelor de efort maxim cu cele de relaxare. Alergati la viteza maxima timp de 30 secunde, apoi mergeti la pas alte 30 de secunde. Repetati alternarile timp de maximum 15-20 de minute. Efectele acestui tip de exercitii fizice se vor vedea in scurt timp.


Flotari{title}
Flotari
Flotari
Flotari

Flotarile sunt, probabil, cel mai bun exemplu de exercitii fizice care folosesc greutatea corpului. Nu aveti nevoie de niciun fel de aparatura pentru a le realiza. Sunt preferate in special de barbati, pentru ca sunt destul de greu de facut, insa nici femeile nu ar trebui sa le ocoleasca. Cu putin antrenament, pot ajunge la performanta de a le executa corect si intr-un numar din ce in ce mai mare.
Nu trebuie sa exagerati si sa bravati, executandu-le intr-o singura mana. Pentru a va fi mai usor la inceput, asezati-va in genunchi si executati cateva serii de flotari. In scurt timp veti reusi sa faceti flotari si cu picioarele intinse. La fel, le puteti executa in picioare, sprijiniti de un perete. Va lucrati astfel bratele, dar si muschii din zona pieptului.



Abdomene{title}
Abdomene
Abdomene
Abdomene

Abdomenele sunt cele mai bune exercitii fizice pentru toniferea muschilor abdominali. Sunt o multitudine de moduri in care le puteti executa, in functie de grupele de muschi pe care vreti sa le lucrati. Abdomenele clasice se executa cu corpul intins pe o suprafata tare. Variati tinand picioarele indoite din genunchi, ridicate la 90 de grade si sprijite de perete sau ridicate si departate, de aceasta data tinandu-le in aer si facand un efort suplimentar pentru a va pastra echilibrul.
Pentru tonifierea abdomenului inferior, exista un anume tip de abdomene pentru care aveti nevoie de ajutor. Intindeti-va pe o suprafata tare cu picioarele usor suspendate in aer. In timp ce executati ridicarile de trunchi, ridicati si picioarele, in vreme ce persoana careia i-ati solicitat ajutorul vi le impinge inapoi in jos. Veti simti imediat cum muschii aflati mai jos de buric incep sa lucreze si, in scurt timp, se vor tonifia. Continuati cu exercitiile pentru talia de viespe mult visata.

Abdomene cu picioarele ridicate
Abdomene cu picioarele ridicate