Fitness fara aparate, fara sala, fara program

Fitness fara aparate, fara sala, fara program

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2474

Voteaza & Distribuie

Descriere

pe varfuriEnglezoaicelor le place sa il numeasca fitness functional si e unul dintre cele mai practicate sporturi de intretinere de peste tot din lume. Nu costa nimic, prin urmare nimeni nu scoate castiguri materiale din asta. Nu e nevoie de sala, de aparate sau de instructori. E fitnessul pe care il practicam la piata, pe strada, la scoala, la serviciu. Acolo unde toata lumea vede pe toata lumea, in public.



De cand ne trezim si pana ne culcam, toti avem momente de practicat putin fitness fara aparate. De exemplu cand facem patul dimineata, cand facem piata, cand ne tinem copiii in brate, chiar si cand ne tinem echilibrul pe tocuri. Pentru ca aceasta miscare sa fie considerata fitness, secretul sta in a stii cum sa scoti ce-i mai bun din ea si cum sa o folosesti efortul pe doua planuri.



Cateva sfaturi si trucuri pentru eficientizarea fitnessului fara aparate:


1. Cand mergi la cumparaturi, nu-ti lua cu tine caruciorul. Fii ecologica si cumpara-ti plase de in pe care sa le cari in mana, nu pe umar. Ai grija ca greutatea sa fie egala pe fiecare brat si, in timp ce mergi, incordeaza-ti muschii si ridica alternativ fiecare mana, de 3 ori. Poate ca ceilalti se vor uita ciudat la tine, dar la vara se vor uita admirativ la bratele tale.



2. Foloseste rafturile cele mai inalte, unde ajungi cu greu, pentru obiecte sau produse alimentare pe care le folosesti zilnic. Sarea, cafeaua, zaharul, ceasca ta, pune-le cat mai sus, pentru a fi nevoie sa te intinzi ca sa ajungi la ele.



3. Cand trebuie sa astepti fierberea unor oua sau incalzirea mancarii in cuptorul cu microunde, ridica la spate, pe rand, fiecare picior, perfect intins, de cate 20 de ori fiecare.



4. Cand trebuie sa te apleci, fa-o intr-o pozitie de genuflexiune: spatele drept si genunchii apropiati.



5. In timpul tabieturilor matinale, cand te speli pe dinti, cand faci dus, cand te piepteni sau te machiezi, incearca sa iti mentii echilibrul pe varfuri, si vei obtine niste gambe de balerina.