Dieta South Beach

Dieta South Beach

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2007

Voteaza & Distribuie

Descriere

fara-carbohidratiO alta dieta din multitudinea pe care probabil le-ai incercat deja. Daca n-a dat niciuna rezultate, incearca si dieta South Beach, pentru ca s-ar putea sa ai noroc. Nu te gandi la soare si la plaja, nici la cocktail, ci la o dieta care te va face sa te simti bine!



Ce este diferit la dieta South Beach este accentul pe care-l pune pe alimentele care contin carbohidrati si grasimi care nu dauneaza organismului. Pentru ca stim deja ca un consum de carbohidrati si grasimi „rele" ne face sa ne fie mereu foame si sa ne ingrasam zilnic tot mai mult.



Cu dieta South Beach poti slabi pana la 7 kg in doar doua saptamani, fara riscuri si in mod eficient. Nu va mai trebui sa-ti cantaresti portiile, sa-ti numeri caloriile sau sa mananci disociat timp o saptamana.



Cu acest regim te poti bucura de cele trei mese zilnice obligatorii si chiar si de gustrari intre ele. Oferta din meniu este atat de bogata si flexibila, incat abia iti vei aminti ca esti la regim.



Traind in secolul vitezei, te va interesa probabil viteza cu care actioneaza dieta South Beach. Practic slabesti mancand ce-ti place. Mergi la cina la restaurant si te bucuri de o friptura de pui, fructe de mare sau chiar o felie de tort de ciocolata si totusi slabesti!



Prima faza



Dureaza doua saptamani si n-ai voie sa mananci deloc carbohidrati. Insa poti manca in voie carne slaba pui, curcan, peste si fructe de mare, legume, branza, nuci si oua, ulei de masline. Asta garanteaza pierderea a 4 – 6 kg! Trebuie sa mentii un meniu echilibrat si pentru a scapa de senzatia de foame.



Nu este indicata carnea grasa, de vitel, iaurtul, inghetata, porumbul, sucurile de fructe, orezul, pastele si alcoolul.



Iata cum arata un meniu al dietei South Beach



* Mic-dejun: suc de legume, oua fierte, doua felii de sunca, cafea decofeinizata sau ceai cu indulcitor

* Gustare intre mic-dejun si pranz: telina umpluta cu branza degresata

* Pranz: salata verde cu carne de curcan, sunca si branza

* Gustare intre pranz si cina: 2 rosii cu branza degresata

* Cina: carne cu fasole verde si varza calita in ulei de masline, prajitura cu crema de branza si ciocolata



A doua faza



In aceasta perioada poti consuma cateva din alimentele interzise in primele saptamani si slabirea va continua cu cate 1 kg pe saptamana. Faza dureaza pana cand dai jos toate kilogramele de care vrei sa scapi. Portiile de mancare pot fi normale, si puteti manca paine din tarate, lapte degresat, vin rosu, cartofi, morcovi, banane, ananas si miere.



A treia faza



Consta in mentinerea greutatii pe parcursul intregii vieti. Asadar, dieta South Beach e o dieta pe viata, nu pe termen scurt, desi asa ti s-ar fi parut la inceput. Desi suna putin infricosator, trebuie sa iti amintesti ca nu ai voie sa te joci cu greutatea si kilogramele in plus duc la boli de inima. Cand simti ca incepi sa te ingrasi, te poti intoarce, fara nici o problema la prima faza.



In faza a treia a dietei trebuie doar sa mancati cumpatat.


sursa imagine: www.momlogic.com