Curatenia in birouri - de ce este importanta

Detalii

CategoriiCasa/gradina
TaguriBucuresti, curatenie birouri, firma de curatenie, Servicii curatenie
Ultima actualizareMiercuri 12 septembrie 2018
Vizualizari1019

Voteaza & Distribuie

Descriere

Un mediu curat, aranjat si luminos este una din cele mai importante componente chei e a unei organizatii moderne si eficiente. Pe langa aspectul estetic si imaginea formata de un anumit brand, curatenia la locul de munca este deosebit de importanta pentru sanatatea angajatilor, starea lor de spirit pozitiva si poate influenta chiar energia si productivitatea. Curatenia in birouri este extrem de importanta, cu atat mai mult cu cat pentru majoritatea dintre noi, locul de munca este a doua casa, unde ne petrecem o mare parte a zilei. Un spatiu curat, dezinfectat si decongestionat de vrafuri de hartii si produse de birotica poate contribui mult la morala angajatilor, dar si la reducerea posibilitati contractarii bolilor.

Spre exemplu, stiati ca in tastaura de la calculator se afla, in orice moment, cel putin 7500 de bacterii? Sau ca virusul care provoaca raceala si gripa poate ramane pana la 24 de ore pe o suprafata murdara? Sau chiar faptul ca o mare parte din absentele de la locul de munca se datoreaza unor boli luate chiar de la locul de munca, din cauza echipamentelor murdare? E-Coli, stafilococul si bacteriile sunt omniprezente in aproape orice echipament de birou, precum telefonul, imprimanta, calculatoarele, de aceea este absolut necesar ca angajatii sa realizeze si sa pastreze curatenia in spatiul de munca.

Acest lucru se poate realiza chiar de catre angajatii companiei, intr-o zi decisa in unanimitate, care trebuie respectata intocmai. Astfel, fiecare angajat poate sa realizeze cateva taskuri simple, dar de efect, care vor ajuta la o mai buna organizare si la obtinerea unui mediu de lucru curat si ordonat:

- ducerea gunoiului de la birou in fiecare dupa-amiaza,
- strangerea hartiilor nefolositoare si transformarea lor in maculatura sau distrugerea lor cu ajutorul unui trimmer de documente,
- selectarea selectiva a gunoiului care poate fi reciclat,
- stergerea prafului pe birou, calculator, tastatura si mouse,
- strangerea cutiilor si pachetelor care ocupa spatiu si pot reprezenta un pericol pentru colegi,
- organizarea cablurilor de la calculator,
- organizarea lucrurilor de pe birou: suportul de carti de vizita, suportul de pixuri, agenda, post-it-urile,
- curatarea obiectelor din sala de mese sau bucatarie: cuptorul cu microunde, cafetiera, frigiderul.
- aruncarea resturilor de mancare ramase la sfarsitul zilei de lucru.

Iar pentru partea "grea" a curateniei, angajatorii trebuie sa apeleze la o firma de curatenie cu experienta in domeniu si care pot oferi servicii profesionale. Astfel, tot ce nu pot realiza angajatii, o firma de curatenie va putea, deoarece, in primul rand, dispune de personal calificat pentru astfel de activitati. Apoi, firmele de curatenie folosesc produse de curatat profesionale, care nu doar curata in profunzime, ci si dezinfecteaza, reducand astfel riscul aparitiei bacteriilor si virusilor. Personalul firmelor de curatenie va purta intotdeauna un echipament de protectie, manusi sau masca si va folosi doar cele mai bune produse de curatat, precum si cele mai sofisticate echipamente electronice: aspiratoare, aparate de spalat geamuri, etc.

Firmele de curatenie licentiate, in general, asigura companiilor nu doar un mediu curat, ci si o imagine profi si care denota siguranta si incredere.

curatenieprofi.ro