Cum sa ne trezim usor dimineata?

Cum sa ne trezim usor dimineata?

Detalii

CategoriiStiinta
TaguriCum sa/How to
Ultima actualizareJoi 9 noiembrie 2017
Vizualizari3759

Voteaza & Distribuie

Descriere

De cate ori nu ti s-a intamplat ca dimineata, in graba si zapaceala, sa incurci parfumul cu deodorantul, sarea cu zaharul sau sa iei bluza pe dos? In ideea a evita aceste lucruri neplacute si a incepe ziua cu dreptul, adopta cateva trucuri eficiente.

Inainte de pune sfaturile in practica, asigura-te ca ai o noapte linistita, ca nu ai probleme cu insomnia si ca somnul nu ti-e perturbat de telefoane urgente, ganduri apasatoare sau alte cauze.

Ora de trezire adecvata
Specialistii britanici sustin ca nu e necesar sa ne trezim chiar la cantatul cocosului si sa facem jogging 5 kilometri de dimineata dupa care sa ne pregatim pentru a incepe ziua.

Motivul este ca persoanele care se trezesc intre 5:30 si 7:30 vor fi mai stresate pe parcursul zilei decat cei care dorm 7-8 ore/noapte. Asadar odihniti-va atatea ore cate corpul vostru are nevoie!

Lumina in dormitor
Camera in care dormim trebuie sa fie luminata natural, astfel ne vom bucura de mai multa energie de dimineata.

Mai mult, daci faci parte din categoria celor care se trezesc foarte greu, mai ales cand se gandesc ca urmeaza o noua zi de munca, lumina din camera iti va usura trezitul si iti va insenina privirea.

Mic-dejun consistent
Inainte de a pleca de acasa nu uita sa intri in bucatarie, si asta nu pentru fumat si cana imensa de cafea, ci pentru a lua un mic dejun sanatos, format din oua, cereale integrale si fructe. Acestea ne asigura o rezerva considerabila de energie.

Micul-dejun trebuie sa fie consistent pentru ca e masa principala a zilei. Acesta trebuie sa garanteze ca senzatia de satietate tine cel putin 2 ore.

Cafea bauta in reprize
Ideea potrivit careia cofeina e sursa de energie e doar o aparenta. De fapt, aceasta doar ajuta organismul sa nu resimta oboseala.

Modul cel mai potrivit de a bea cafeaua de a o consuma pe parcursul intregii zile, prin inghitituri mici. O cana mare de cafea de dimineata te va determina ca dupa pranz sa mai consumi una.

Traseul de dimineata
In loc de a cauta cele mai bune scurtaturi spre lucru pentru evita traficul, mai bine mobilizeaza-te si parcurge distanta pana la serviciu pe jos. Mersul pe jos intareste sistemul imunitar si astfel scade riscul virozelor.

Pe langa acestea, profita de faptul ca astfel si timp sa-ti faci ordine in ganduri si sa-ti planifici treburile din ziua respectiva.