Ce sa mananci ca sa ai un abdomen plat

Ce sa mananci ca sa ai un abdomen plat

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3648

Voteaza & Distribuie

Descriere

cum sa ai un abdomen platFie ca e vara (abdomenul e expus mai mult) sau nu, e interesant sa stii de cateva alimente care te vor ajuta sa ai un abdomen plat:


1. Pepenele galben


Pepenele galben, fruct usor, hranitor si gustos, contine nu mai mult de 50 calorii/felie! Stiai ca iti da si senzatia de calmare a poftei de dulce? Cu un continut ridicat de potasiu, pepenele galben te va feri de balonare.


2. Vinul


E un fapt demonstrat ca cei care servesc un pahar de vin in timpul mesei au o talie mai supla. Acest lucru se datoreaza faptului ca alcoolul contribuie la accelerarea procesului de ardere a caloriilor.


3. Cerealele integrale


Un alt aliment care ajuta la arderea grasimilor din zona abdomenului e si painea din cereale integrale.


Daca vrei si tu sa ai un abdomen plat obisnuieste-te sa consumi zilnic macar 5 portii de cereale integrale si, totodata, alege alimente cu un aport scazut de calorii. S-a demonstrat stiintific ca cerealele integrale alaturi de o dieta specifica da rezultate.


Pentru a consuma mai multe cereale integrale, poti recurge si la alte tertipuri: inlocuieste painea alba cu cea neagra, in loc de cerealele de porumb alege-le pe cele integrale sau fulgi de ovaz sau achizitioneaza-ti cate un baton de cereale pe care il poti lua cu tine oriunde.


4. Grapefruitul


Fruct care abunda in vitamina C, grapefruit-ul este o alegere excelenta pentru scaderea cantitatii de insulina din corp, ceea ce blocheaza grasimile sa se depuna, inclusiv pe abdomen.


5. Alunele de padure


Avand in compozitie acizi grasi de tip omega-3, alunele de padure micsoreaza cantitatea de hormoni existenta in organism. Acestia din urma produc stari de stres, si, in acelasi timp, accelereaza depunerea grasimilor, lucru nedorit daca vrei sa-ti pastrezi un abdomen plat.