Campanie strangere fonduri pentru copii si adulti cu boli incurabile

Detalii

Categorii
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1129

Voteaza & Distribuie

Descriere

Fundatia HOSPICE Casa Sperantei lanseaza o noua campanie de atragere de fonduri pentru adultii cu boli oncologice si copiii cu cancer, leucemie, distrofii neuro-musculare si malformatii congenitale. Campania se va derula la nivel national, pe intreaga perioada a lunii iunie 2010.

„Speram sa convingem un numar de 25.000 de utilizatori de telefonie mobila sa doneze cate 2 euro, trimitand un sms la 890. Numarul este valabil in retelele Vodafone, Orange si Cosmote. Nu se percepe TVA. Suntem convinsi ca apelul campaniei noastre va gasi ecou in inima celor care isi doresc sau si-ar fi dorit ca o persoana draga lor aflata in lupta cu o boala incurabila sa se poata bucura de viata, fara durere, pana in ultima clipa. Cu ajutorul lor vom reusi sa colectam 50.000 euro care vor asigura ingrijirea la domiciliu pentru aproximativ 200 de copii si adulti, timp de o luna si jumatate. In conditiile economice actuale atragerea acestei sume devine vitala pentru pacientii nostri care asteapta alinarea." - a declarat Malina Dumitrescu, Director de Relatii Publice si Programe.

Campania are deja cativa suporteri importanti: companiile de telefonie mobila Orange, Vodafone si Cosmote, care asigura gratuit acest serviciu, Lowe& Partners care a oferit pro bono conceptul de campanie. Mihaela Radulescu apre in spotul de campanie, alaturi de copiii pacienti ai fundatiei, pentru care a venit de multe ori in ajutor iar Crina Matei ne-a sprijinit in producerea spotului radio.

Trupa Jukebox care a adoptat cauza HOSPICE in 2009 a donat melodia „Picuri de Rai" de pe ultimul album, creatie proprie, pentru a asigura fundalul muzical al spotului video. Alex Vasilache, liderul trupei este convins ca „in fata durerii trebuie sa fim solidari!"